« 靴底 | トップページ | サンドウィッチ »

2017年3月11日 (土)

FEC

くぬ前よ、FECぬ興行を観ゆったんだきどぅよ、1番感じたぬが、実力差がだうあるね~ってぃくとぅさいがよ。パーラナイサーラナイやいさお名護支部にゃんかは、だいずうむっしだったんだきどぅよ、遊戯会程ぬ実力しか感じるくとぅぬでぃきん連中むいゆったさいが。して、中間がうらんかったさいが。たまたま、すぬ時ぬ出演者が、すんな~だったぬかむ知りんきどぅよ、底上ぎむそうにゃんだきどぅよ、上位に続く連中がうらんかったぬが、心配な所さいが。
最後に、延々とぅ、本当ぬ遊戯会をやらりたぬには、辟易したきどぅよ。(^_^;)うむっしはうむっしでぃ、払ったジンぬ分は元を取ったとぅは思うさいが。
上門みきがうらんかったぬむ、不満な要因だったかむ知れん。(^_^;)
都合が合いば、また行こうな~。ヾ(^_^)

|

« 靴底 | トップページ | サンドウィッチ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 靴底 | トップページ | サンドウィッチ »