« 料理番組に因縁 | トップページ | 飯伏 »

2017年3月23日 (木)

蛙理論

軍隊を持つくとぅに反対してぃうる人間によ、軍が大好きなプリムヌがほざく戯言に、フナタがど~たらこ~たらってぃ言うぬがあるらしぃさいが。かい摘んでぃ言うとぅ、話し合いでぃは解決しんっちゅ~くとぅらしぃさいが。ま~んてぃプリムヌさいが。くりだから倭人は困っちまうさいがよ。むしむよ、他国が攻めてぃ来ゆってぃから、土地を略奪しゆぅとぅしたらあ、んまずは話し合うさいが。して、すくでぃ解決しんかったら、取るべき手段はてぃ~ちさいが。
諦みる。
何て?反抗しるってぃ?叶わぬとぅ判ってぃうってぃむ、自己満足ぬたみだきに反撃しるってぃ?すりがいかに無駄なくとぅでぃあるかをばんたがうちなんちゅ~は、アジア太平洋侵略戦争末期に、あっかふすっちゅ~位体験したさいが。薩摩が異民族かどうかは議論がある所だきどぅよ、異民族支配をさりるとぅ、支配さりてぃうる側があたかむ滅びるにゃんっちゅ~考いは、プリムヌ倭人ぬ腐った考いさいが。え、うちなんちゅ~は滅んだか~?抵抗した島とぅ、無抵抗だった島でぃぬ生存者数にゃんてぃ、調びりばすぐ~に判るさがよ。
そもそもよ、日本は、アジア太平洋侵略戦争でぃ、東アジア諸国ぬ皆さんに、多大な迷惑をかきたさいが。して、アメリカ~ぬ勝手な都合だきでぃ、すぬくとぅをうやむやにし、あたかむ無かったぐぁ~ししてぃ誤魔化し、今日までぃ来てぃうるさいが。むしむ、日本に、中華人民共和国だか、朝鮮民主主義人民共和国だかが侵略戦争をしかきてぃ来てぃから、話し合いが決裂したらば、アジア太平洋侵略戦争ぬ代償だとぅ考いてぃ、諦みるしか無ぇさいがよ。日本は、すりだきぬ蛮行を行ったさいが。
だからよ、軍は、いらん。憲法違反さいが。反撃むしんさいが。
命どぅ宝さいが。いった~倭人ぬ根拠ぬ無ぇ自信とぅ自己満足に、うちなんちゅ~を付き合わしるんじゃ無ぇさいがよ。

|

« 料理番組に因縁 | トップページ | 飯伏 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 料理番組に因縁 | トップページ | 飯伏 »