« 軍好きのゆくさ~ | トップページ | チンピラ »

2017年3月 8日 (水)

OKICA

OKICAにゃんだきどぅよ、交通機関でぃしか使いずによ、県外でぃむ使いんさいがよ。ん~、だっからよ~、ばんは購入を躊躇ってぃうるさいがよ。(T^T)交通系ぬICカードをよ、すんにゃにだう持ってぃうってぃむナンギだしよ。
 くくは英断を願いたいさいが。o(`_';)全国ぬ交通系ぬICカードを沖縄ぬバスやゆいレールでぃ使用可能にしてぃくみそ~り。m(T^T)m
還元ポイント設定や、補充ぬ問題等、課題はだうあるっちゅ~ぬは判るんだきどぅよ、全国ぬ交通系ぬICカードは、皆等しく通ってぃ来た道さが。おきあにでぃきん道理は無ぇさいがよ。o(`_';)
やしが、回数券が使いんゆぅににゃったぬは、だいず痛いさいがよ。(T^T)コザに行くぬに、定価だむんよ。んまぁ、くくぬ所、いっつむコザぬ偉~い人に送ってぃむらってぃはうるんだきどぅよ。
いずり、全国ぬ交通系ぬICカードが使いるゆぅにはにゃるとぅ思うきどっ、すぬ日が早く来るくぅを願うぬみさいがよ。

|

« 軍好きのゆくさ~ | トップページ | チンピラ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 軍好きのゆくさ~ | トップページ | チンピラ »