« 那覇空港のサクララウンジ | トップページ | ふ~いりち~(≒ふ~ちゃんぷる~) »

2017年3月 5日 (日)

果淋

にゃんかよ、2月末ぬ週末によ、ライカムぬ果淋でぃ、おっさん2名が仲むつまじく、バナナミルクとぅベリーベリーミックスを回し飲みしてぃうってぃから、店内ぬに~せ~た~を恐怖ぬどぅん底に突き落としてぃうったらしぃさいが。
「何あれ?「ホモ?」
色々とぅ、聞こいんゆぅにしてぃから、ヒソヒソ話してぃうったらしぃさいが。
ばんが聞いた所でぃは、すぬ2名は、決してぃホモでぃは無ぇっちゅ~話さいが。特に、2名ぬ内ぬ1名は、とぅんでぃむ無ぇスケベっちゅ~話さいがよ。みどぅんには興味ありまくりだきどぅよ、ぴきどぅんには、くっぽっちむ興味は無ぇってぃ。スケベじゃ無ぇ方ぬおっさんむ、にゃんかよ、飲み物ぬ写真撮ってぃから、姉ぇ姉ぇに送ってぃうったっちゅ~情報む仕入りてぃうるからよ、すりらの情報から判断しるとぅ、すぬ2名は、ホモでぃは無ぇとぅ推測さりるさいが。
だったら何かね~?どぅんな関係かね~?
さぁ、くり以上は判らんきどぅよ、可能性とぅしてぃあるぬは.....野球バカ?

|

« 那覇空港のサクララウンジ | トップページ | ふ~いりち~(≒ふ~ちゃんぷる~) »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 那覇空港のサクララウンジ | トップページ | ふ~いりち~(≒ふ~ちゃんぷる~) »