« 陸軍何ぞいらん | トップページ | パワースポット »

2017年3月20日 (月)

新番組

4月からよ、某ラジオ局でぃ、土曜日にだいずな番組が始まるかむ知りんっちゅ~噂を入手したさいがよ。o(`_';)情報通りだとぅしたらばよ、だいず下品な番組ににゃる可能性がうぷ~うぷさいが。場合にゆってぃは、打ち切りか、大幅な内容変更を強いらりる可能性もあるさいが。
やしがよ、ばんとぅしてぃはよ、腰抜け報道機関に、楔をブチ込む番組ににゃってぃ欲しいとぅ願うさいが。当たり障りぬ無ぇ、屁ぬゆぅな番組が横行しる中、聞いてぃうってぃ心配しるゆぅな番組。くりくす、報道機関ぬあるびき姿さいがよ。(何でよ?)
司会は確定してぃうるらしぃんだきどぅよ、恐らく、独演会でぃは無く、都度他ぬ出演者を募るっちゅ~情報む入手してぃうるさいが。出演者候補ぬ情報む入手してぃはうるんだきどぅよ、果たしてぃ、司会者が暴走した際に、すりを止みるくとぅがでぃきるぬか、火にあんだをブチ込むくとぅににゃるぬか、想像むつかんさいが。
やしが、実は、当たり障りぬ無ぇ音楽番組ににゃるっちゅ~可能性むあるぬでぃ、気を抜くくとぅがでぃきんさいがよ。状況次第でぃは、投稿しるくとぅむ考いてぃはうるきどぅよ、ハテぃサテぃ、どぅんな~なるんかね~?

|

« 陸軍何ぞいらん | トップページ | パワースポット »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 陸軍何ぞいらん | トップページ | パワースポット »