« 軍の親方相変わらず暴走中 | トップページ | 夏に向けて »

2017年3月30日 (木)

にらめっこしましょう

にゃんかよ、北九州ぬメガンテ遊園地が、ブッ飛んだ宣伝をしてぃから、話題ににゃってぃうるふ~な~。ん~、だったらばよ、朝鮮半島でぃ戦争が起こった時ぬ先発隊とぅしてぃ乗り込むくとぅが主目的ぬ海兵隊を普天間から誘致してぃからよ、「基地ができるヨ!軍人集合!」ってぃやってぃから、狂ったゆぅにバカ騒ぎしてぃうる宣伝を作ってぃよ、地域ぬ活性化に貢献してぃ欲しいさいがよ。にゃんっちゅ~てぃむよ、軍事基地がでぃきりば、すぬ地域は経済効果満点でぃ、大儲きうっはうはだとぅ、軍好きプリムヌた~は、常日頃から呪文ぬゆぅに唱いてぃうるんだからよ。スケート場にむ、銃弾やオスプレイでぃむブチ込んでぃ凍らしりば、プリムヌた~は大喜びさいがよ。\(^◇^)/特に、地面ゆりむ低い所にオスプレイを設置しりば、んも~、くり以上落ちるくとぅは無ぇんだから、安心さいがよ。v(^_^)
大型ぬ軍艦む近くに配備してぃから、にらめっこしてぃよ、相手を笑わしてぃ勝てぃばずっみさいがよ。あっぷっぷ~。

|

« 軍の親方相変わらず暴走中 | トップページ | 夏に向けて »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 軍の親方相変わらず暴走中 | トップページ | 夏に向けて »