« チンピラ | トップページ | FEC »

2017年3月10日 (金)

靴底

にゃんかよ、最近靴底ぬ減りがぴゃ~ぴゃ~な気がしるさいが。ん~、体重はほとんど変わってぃうらんぬだきどぅよ。歩く距離についてぃは.....、ん~、増いてぃいる気むしるさいが。歩き方が下手ににゃってぃ、引きずってぃうるってぃ?(^_^;)ん~、どぅんなかね~?
あばっ、すりゆりむ、ひょっとぅしたらばよ、道路ぬ質が変わったぬかむ知りん。滑り難い素材でぃ表面を作るくとぅにゆってぃよ、靴底へぬ負担が増大したかむ知りんさいが。
あばばばばば、すりかよ、最近ケチってぃから、やな~靴買うくとぅが増いてぃいるせいかむ知りんね~。(^_^;)
すりゆりむ何ゆりむ、単なる勘違いかむ知りんさいが。(^_^;)
素振りはよ、通勤時に履いてぃうる靴じゃ無ぇから、関係無ぇさいがよ。(^_^;)

|

« チンピラ | トップページ | FEC »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« チンピラ | トップページ | FEC »