« 2017年2月 | トップページ | 2017年4月 »

2017年3月

2017年3月31日 (金)

夏に向けて

しっかしよ、くんにゃにうむくんね~春が何年む続くとぅはよ。(-_-;)
沖縄代表が出場し無ぇ選抜(≠センバツ)にゃんてぃ、わじゃわじゃ甲子園に行こうってぃ言う気がじぇんじぇん起こらんさいがよ。(T^T)んまぁ、今年、ま~ぬ高校が出場してぃむ、履正社に、ありだきげれんげれんにたっくるさりたんだからよ、上位進出は叶わんかったんだろうきどぅよ。果たしてぃ、夏はどぅんなかね~?
伊志嶺監督がありだき入り込んだ八重山商工ぬ平良だきどぅよ、如何しん野球は点を取らんとぅ勝てん競技だからよ。いや、すり以前によ、部員が出場しりる程集まるんかね~ってぃ言うくとぅむあるさいが。
やしがよ、絶対的な本命がうらんっちゅ~くとぅはよ、夏に首里が甲子園に行けるっちゅ~可能性むある訳さいが。いや、どぅぬ高校む、可能性があるっちゅ~意味でぃはあるんだきどぅよ。(^_^;)
くんな~してぃ思いば、2010年は、物凄ぇ年だったんだハズね~。んもぉ、7年前ってぃよ。ばんむ年を取る訳さいがよ。

| | コメント (0)

2017年3月30日 (木)

にらめっこしましょう

にゃんかよ、北九州ぬメガンテ遊園地が、ブッ飛んだ宣伝をしてぃから、話題ににゃってぃうるふ~な~。ん~、だったらばよ、朝鮮半島でぃ戦争が起こった時ぬ先発隊とぅしてぃ乗り込むくとぅが主目的ぬ海兵隊を普天間から誘致してぃからよ、「基地ができるヨ!軍人集合!」ってぃやってぃから、狂ったゆぅにバカ騒ぎしてぃうる宣伝を作ってぃよ、地域ぬ活性化に貢献してぃ欲しいさいがよ。にゃんっちゅ~てぃむよ、軍事基地がでぃきりば、すぬ地域は経済効果満点でぃ、大儲きうっはうはだとぅ、軍好きプリムヌた~は、常日頃から呪文ぬゆぅに唱いてぃうるんだからよ。スケート場にむ、銃弾やオスプレイでぃむブチ込んでぃ凍らしりば、プリムヌた~は大喜びさいがよ。\(^◇^)/特に、地面ゆりむ低い所にオスプレイを設置しりば、んも~、くり以上落ちるくとぅは無ぇんだから、安心さいがよ。v(^_^)
大型ぬ軍艦む近くに配備してぃから、にらめっこしてぃよ、相手を笑わしてぃ勝てぃばずっみさいがよ。あっぷっぷ~。

| | コメント (0)

2017年3月29日 (水)

軍の親方相変わらず暴走中

にゃんかよ、軍ぬ親方ぬおばちゃ.....姉ぇ姉ぇをブツクサ言うてぃうるみて~だきどぅよ、いった~、軍ぬ親方に何か期待でぃむしてぃうるんか?相手は軍ぬ親方やしぇ。プリッた人間以外に、でぃきる商売でぃは無ぇさいがよ。すぬ、プリッた人間に対してぃ、まともな会話を望むくとぅ自体が間違いさいが。そもそもよ、まともな人間だったらばよ、憲法違反ぬ軍ぬ親方ににゃんず、にゃる訳無ぇさいがよ。いや、すり以前によ、軍を認める政権を選び続きてぃうる倭人た~が悪いさいがよ。
やさ、アフリカ~でぃ、軍人を危険にさらしてぃから、ど~たらこ~たらってぃ言うてぃうる人間があるぃどぅよ、相手は軍人さいが。物を壊し、人を殺してぃジンを稼ぐくとぅを選択した腐れ外道さいがよ。すいつ等が、寄生先でぃ怪我しようがどうしようが、自業自得さが。え、相手はすなしてぃむ、自分だきは死なんとぅ思ってぃうるハズね。すんな奴らを庇ったり、心配したりしてぃやる必要は皆無さいがよ。
すりにてぃむ、百済ぬ王族ぬ落ち武者末裔を崇み讃いる糞文章を良しとぅしてぃうるとぅは、病院に行ってぃむ治らんハズね。

| | コメント (0)

2017年3月28日 (火)

焼き鳥

くぬ前よ、天敵が大量に焼き鳥をむらってぃ来てぃから、だいず困ったさいがよ。とぅにかく尋常な量じゃ~無ぇさいが。d(`_';)地道に食うっちゅ~てぃむ、ばん1名でぃは限界があるからよ、にゃんとぅか家族に食わさんとぅいかんかったさいが。
色々とぅ、無ぇチブル絞ってぃ考いてぃ実践したんだきどぅよ、1番好評だったぬが、焼き鳥オムライスさいがよ。\(^_^)
玉葱とぅ適当なキノコを炒みてぃから、焼き鳥とぅタレをブチ込んでぃ、若干水分をばんみかした後にご飯をブチ込んでぃ炒みる。くりを玉子焼きでぃくるんでぃから出来上がり~。\(^_^)ケチャップは一切使わんきどぅよ、甘みぬ焼き鳥ご飯が、玉子と良いあんべ~に混じってぃから、う~うだったさいが。多めに焼き鳥をブチ込んでぃむ、すり程違和感が無かったぬむずっみさいがよ。
後は、茶碗蒸しやサラダにぶち込んだりとぅ、色々とぅやったんだきどぅよ、結局ばんがちばってぃ食ったさいが。やしが、焼き鳥屋~のおっさんは、天敵に食って欲しかったんだハズね。わいど~、おっさん。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年3月27日 (月)

別によ、ばんは、あぬ野球に似た奇妙な競技にゃんずには、くりっぽっちむ興味無ぇからよ、勝敗や過程についてぃ、どぅんな~してぃむ、知ったくっちゃ~無ぇさいが。やしがよ、「侍」「侍」とぅにゃん度む見聞きしるくとぅは、だいずばたふさっちまうさいがよ。凸(`_';)
恐らくよ、倭人た~は、「侍」っちゅ~名詞を良い意味むしくは、憧りとぅしてぃ使ってぃうるハズさいが。やしがよ、江戸時代、総人口ぬたかだか3分でぃあってぃ、にゃんむ生産手段を持たず、武器を頼りに生産者から金品を搾取しるダニ共ぬくとぅを侍とぅ言うさいが。して、士農工商にゃんずとぅトチ狂ったくとぅを考いてぃほざいてぃうったぬは、すぬ侍た~さいがよ。謙遜や感謝にゃんず、すくには微塵む無ぇさいが。
すんにゃクス共ぬ総称をよ、国際競技大会に出場しる連中につきるにゃんず、侮辱でぃしか無ぇさいが。あった~を「寄生虫」「ダニ」とぅ全世界に宣言してぃうるくとぅに他にゃら無ぇさいがよ。
ばんはよ、祖先が侍じゃ無かったくとぅを誇りに思ってぃうるさいが。(^_^)ご先祖さま、ずみっ。たんでぃが~たんでぃ~。(^人^)

| | コメント (0)

2017年3月26日 (日)

MXの腐れ番組の言い訳動画

MXテレビでぃゆくしをブチかましてぃから、批判食らってぃうったプリムヌが、弁解動画をインターネットに登録し腐ったさいが。
じぇんじぇん弁解ににゃってぃうらん、腐れ動画だったさいがよ。\(^◇^)/んまぁ、軍好きだっちゅ~時点でぃプリムヌにゃんだからよ、まともな説明をしる資料を作りんかったってぃ~くとぅさいが。根拠むにゃんむ無ぇ、推理だか予言だかを羅列した内容でぃ、見ずに語るくとぅはでぃきんね~ってぃ思ってうる人が観る以外は、時間ぬ無駄さが。
やしがよ、すんな~動画を登録しますよ~ってぃ宣伝したらばよ、軍が大好きなプリムヌ倭人た~は、「是非多くの人に観て欲しい。」にゃんずとぅ、観むしん内から大騒ぎさいが。さすがは超能力者さいが。未来が見えるってぃよ。え、だったらばよ、インターネットにすんにゃ戯言を書き込まず、宝くじを買うか、競馬でぃむしてぃ、うやきになりば上等さいがよ。わいど~。
ただただバカバカしいゆくしぬ羅列でぃ、失笑む起きんさいが。脱力とぅ、くんな思考しかでぃきんプリムヌに同情しる位ぬ感情しか抱かんさいが。病院に行くべき。

| | コメント (0)

2017年3月25日 (土)

100円ショップのうちなんちゅ~

内地でぃ100円ショップに入ったらばよ、うちなんちゅ~ぬ苗字が書いた名札を着きてぃうるおばちゃ.....姉ぇ姉ぇ発見。\(^_^)早速、「○○さんは、うちなんちゅ~ですか?」とぅ聞いたらばよ、「残念ながら、私はないちゃ~です。」とぅぬくとぅ。(_ _;)夫がうちなんちゅ~にゃんだってぃさ~。
にゃんとぅ~無しに親しくにゃってぃから、値段を負きてぃくりるかね~ってぃ思ったんだきどぅよ、じぇんじぇん負きてぃくりんかったさいが。(^_^;)んまぁ、当然さいがよ。

| | コメント (0)

2017年3月24日 (金)

飯伏

くぬ前ぬプロレス人気投票でぃよ、飯伏が上位20名に入ってぃうらんかったさいが。当然さいがよ。ず~っとぅ新日に出てぃうらんかったしよ、覆面してぃ出てぃうったらばよ、すりゃ~投票対象外ににゃるさいがよ。
んまぁ、漫画を煽る必要があるぬは判るからよ、漫画が終わるまでぃは、Wとぅしてぃやるんだろうきどぅよ、漫画が終わったらば、とっとと覆面脱いでぃ、新日に復帰しるべき。d(`_';)観客は、すりを望んでぃうるさいがよ。別によ、ケニーとぅ組んでぃ、悪役ににゃってぃむ良いしよ、対応してぃから、善玉でぃやってぃむ良いさいが。んまずは、試合に出るくとぅさいが。そうし無ぇとぅ、にゃんむ始まらんさいがよ。
ん~、復帰はG1かね~?

| | コメント (0)

2017年3月23日 (木)

蛙理論

軍隊を持つくとぅに反対してぃうる人間によ、軍が大好きなプリムヌがほざく戯言に、フナタがど~たらこ~たらってぃ言うぬがあるらしぃさいが。かい摘んでぃ言うとぅ、話し合いでぃは解決しんっちゅ~くとぅらしぃさいが。ま~んてぃプリムヌさいが。くりだから倭人は困っちまうさいがよ。むしむよ、他国が攻めてぃ来ゆってぃから、土地を略奪しゆぅとぅしたらあ、んまずは話し合うさいが。して、すくでぃ解決しんかったら、取るべき手段はてぃ~ちさいが。
諦みる。
何て?反抗しるってぃ?叶わぬとぅ判ってぃうってぃむ、自己満足ぬたみだきに反撃しるってぃ?すりがいかに無駄なくとぅでぃあるかをばんたがうちなんちゅ~は、アジア太平洋侵略戦争末期に、あっかふすっちゅ~位体験したさいが。薩摩が異民族かどうかは議論がある所だきどぅよ、異民族支配をさりるとぅ、支配さりてぃうる側があたかむ滅びるにゃんっちゅ~考いは、プリムヌ倭人ぬ腐った考いさいが。え、うちなんちゅ~は滅んだか~?抵抗した島とぅ、無抵抗だった島でぃぬ生存者数にゃんてぃ、調びりばすぐ~に判るさがよ。
そもそもよ、日本は、アジア太平洋侵略戦争でぃ、東アジア諸国ぬ皆さんに、多大な迷惑をかきたさいが。して、アメリカ~ぬ勝手な都合だきでぃ、すぬくとぅをうやむやにし、あたかむ無かったぐぁ~ししてぃ誤魔化し、今日までぃ来てぃうるさいが。むしむ、日本に、中華人民共和国だか、朝鮮民主主義人民共和国だかが侵略戦争をしかきてぃ来てぃから、話し合いが決裂したらば、アジア太平洋侵略戦争ぬ代償だとぅ考いてぃ、諦みるしか無ぇさいがよ。日本は、すりだきぬ蛮行を行ったさいが。
だからよ、軍は、いらん。憲法違反さいが。反撃むしんさいが。
命どぅ宝さいが。いった~倭人ぬ根拠ぬ無ぇ自信とぅ自己満足に、うちなんちゅ~を付き合わしるんじゃ無ぇさいがよ。

| | コメント (0)

2017年3月22日 (水)

料理番組に因縁

にゃんかよ、表ぬ料理紹介が、オリーブ油を使い過ぎてぃうるってぃ、文句ブチカマした奴が、けっこううるってぃ言う話さいが。
さすが倭人!意味くじ判らんさいがよ。とぅりあいず、無料だから文句言っておきましょうね~って所だハズね。事実と異にゃる内容が放送さりたんだったらばよ、すりを指摘しるんだったらば良いんだきどぅよ、料理方法さいが。因縁つきるくとぅ自体、間違ってぃうるさいがよ。気に入らんにゃら、観んかったら良いさいが。すりだきぬ話にゃぬによ、わじゃわじゃ因縁きるとぅは、よ。してぃ、すりを真に受きてぃ調査検討しる団体むあるっちゅ~ぬは、ただただ呆りるだきさいが。オリーブ油をだう使うくとぅにゆってぃ、た~が何を困るんかね~?調味料ぬ分量は参考にしるとぅしてぃむ、アンダや水ぬ量は、常識でぃ判断でぃきるハズ。すりむでぃきん奴は、危なっかしくってぃ料理にゃんてぃさしらりまひぇん。
きっとぅよ、くぬ報道を見聞きしゆったアメリカ~がよ、「そんなことに因縁つけたり、議論うることは異常である。」ってぃ言ったらばよ、尻尾振ってぃ従うハズね。

| | コメント (0)

2017年3月21日 (火)

パワースポット

パワーストーンにゃんずとぅ言うゆくしは、最近大騒ぎしんゆぅににゃってぃ来ゆったきどぅよ、何て?パワースポットってぃ?すぬ腐れゆくしは、今だに大騒ぎさいがよ。(-_-;)何か知らんきどぅよ、その場所に行ったり、すぬ場所ぬ写真や画像を持ってぃうるとぅ大儲きうっはうはってぃ?バカむ休み休み言え!凸(`_';)すんにゃくとぅ、じぇったいにある訳がありまひぇん。すんにゃぬがあるんだったらばよ、練習むしんとぅ、甲子園春夏連破楽勝さいが。皆大金持ちににゃりるさいがよ。
ま~た、腐れ報道機関が、すんにゃ~ぬを特集し腐った番組を放送し、プリムヌ倭人が観腐る。
パワースポットは、ゆくしでぃす!凸(`_';)全く根拠が無ぇくとぅでぃす。じぇったいに信じてぃはいけまひぇん。ましてや、すんなゆくしにジンを使ってぃは、じぇぇぇぇぇっっっっったいにいけまひぇん!凸(`_';)詐欺師ぬ思うつぼでぃす。
常識でぃ考いてぃみれ~。ってぃ、非常識でぃプリムヌだらきぬ倭人は、信じてぃしまうんかね~。哀りなくとぅ、くぬ上無ぇさいが。え、腐れ報道機関、いい加減ゆくし番組を垂り流しぬは止みれ!凸(`_';)
「斎場御嶽ってパワースポット何ですか?」ってぃ言う、腐った質問をだう受きるきどぅよ、「斎場御嶽は、琉球王室が繁栄するゆぅにとぅ言う祈りを捧ぎる場所であってぃ、すくに行くとぅ、運が良くなる訳でぃむ悪くなる訳でぃむありまひぇん。景色を楽しむには良い所でぃはあるさがよ。
パワースポットは、ゆくしでぃす!凸(`_';)

| | コメント (0)

2017年3月20日 (月)

新番組

4月からよ、某ラジオ局でぃ、土曜日にだいずな番組が始まるかむ知りんっちゅ~噂を入手したさいがよ。o(`_';)情報通りだとぅしたらばよ、だいず下品な番組ににゃる可能性がうぷ~うぷさいが。場合にゆってぃは、打ち切りか、大幅な内容変更を強いらりる可能性もあるさいが。
やしがよ、ばんとぅしてぃはよ、腰抜け報道機関に、楔をブチ込む番組ににゃってぃ欲しいとぅ願うさいが。当たり障りぬ無ぇ、屁ぬゆぅな番組が横行しる中、聞いてぃうってぃ心配しるゆぅな番組。くりくす、報道機関ぬあるびき姿さいがよ。(何でよ?)
司会は確定してぃうるらしぃんだきどぅよ、恐らく、独演会でぃは無く、都度他ぬ出演者を募るっちゅ~情報む入手してぃうるさいが。出演者候補ぬ情報む入手してぃはうるんだきどぅよ、果たしてぃ、司会者が暴走した際に、すりを止みるくとぅがでぃきるぬか、火にあんだをブチ込むくとぅににゃるぬか、想像むつかんさいが。
やしが、実は、当たり障りぬ無ぇ音楽番組ににゃるっちゅ~可能性むあるぬでぃ、気を抜くくとぅがでぃきんさいがよ。状況次第でぃは、投稿しるくとぅむ考いてぃはうるきどぅよ、ハテぃサテぃ、どぅんな~なるんかね~?

| | コメント (0)

2017年3月19日 (日)

陸軍何ぞいらん

宮古島市議会議員がよ、陸軍が来るとぅ、婦女暴行事件が起こる~ってぃ顔本に書いたらばよ、文句言わりてぃ削除したってぃば。
あがい、削除が早過ぎるとぅ、ばんは思うさいがよ。陸軍が宮古から撤退しるまでぃ、婦女暴行事件が起こらなかったば、削除してぃ訂正にゃり謝罪にゃりしりば良い訳でぃよ、結果む出てぃうらんぬに、主張を取り下ぎる必要は無ぇさいがよ。
んまぁ、アメリカ~軍に戦争ごっこを教わったから、婦女暴行事件を起こすとぅ言うぬには、疑問だきどぅよ。(^_^;)
そもそも、朝鮮半島や北京から、本島ゆりむ更に遠い宮古に陸軍を寄生せしる理由がゆくしだしよ、戦争ごっこでぃしか無ぇさいが。ごっこだったらばよ、いった~ぬ小遣いでぃしれ。ばんたが税金を使うんじゃ~無ぇさいがよ。凸(`_';)
海岸ぬチリ拾いでぃむするんだったらば、んまぁ役に立つとぅ言えるんだきどぅよ、迷彩服来たり、武器や兵器は必要無ぇさいがよ。
すりむそうだしよ、チリは、決めらりた日時に出せよ~。

| | コメント (0)

2017年3月18日 (土)

巨大化

にゃんかよ、周りぬ同年代ぬ奴らがよ、皆こぞってぃ巨大化してうるさいがよ。まぁ、節制してぃから、寿命が1カ月伸びるぬとぅ、好き勝手やってぃ、1カ月早くぐす~に行くぬでぃ、どっちを取るかね~って言う話はあるんだきどぅよ。やしがよ、余り巨大化しるとぅ、不利益はあるさいがよ。例いば服さいが。標準ぬ大きさぬ服が切りんからよ、だいず高くついてぃしまうさいが。更によ、飲み屋やら私生活でぃよ、みどぅんにモテんゆぅににゃるさいがよ。
巨大化してぃうる奴らでぃよ、病気ぬ場合は仕方無ぇんだきどぅよ、単に毎回食事でぃ糖質をだう取り続きてぃうるぬは、改善でぃきるんだきどぅよ。野菜やらタンパク質やらをよ、うま~うまに食う方法は、いっくらでぃむあるぬによ、ご飯,麺類,パンにゃんかでぃ、すりをごまかしてぃうるからよ、糖質摂取過多ににゃってぃから巨大化しるさいが。別によ、食事ぬ量を減らさんでぃむよ、質を変いるくとぅにゆってぃ、巨大化は止みらりるさいがよ。
うちなんちゅ~むよ、80代後半ぬおば~やおじ~は、がびょ~な人がだううるんだきどぅよ、70代ににゃるとぅ、皆巨大化してぃうるさいが。あがい、すんにゃ所む、倭人を真似しんでぃよぉ~。

| | コメント (0)

2017年3月17日 (金)

麻婆豆腐

ちぬ~麻婆豆腐を作ったらよ、天敵が絶賛してぃうったさいが。味見した時に、すくすくうま~うまだとぅ思ったんだきどぅよ。v(^_^)
はっさ、何が良かったんかね~?
んまずよ、肉をだう入りゆったぬが、てぃ~ちめ~ぬ理由とぅ思うさいが。一昨日、焼売を作った残りぬ挽肉を使ったんだきどぅよ、結構余っちまいゆったから、多めに入りるくとぅににゃりゆったさいが。
次によ、くるざ~た~が上等だったぬかむ知りん。隠し味に砂糖をブチ込む訳だきどぅよ、今使ってぃうるくるざ~た~は、結構上等だからよ。
次に、豆腐を充分湯掻いたからかむ知りん。1丁30円ぬ、だいず安だいな豆腐だったからよ、ちびっとぅでぃむうま~うまにしようとぅよ、予みサッとぅ湯掻いた奴を使ったからよ。
すんにゃくんにゃが相まってぃから、上等麻婆豆腐ににゃったんだハズね。やしがよ、「もう1回、同じのを作れ~。」ってぃ言わりてぃむ、作りるか判らんさいが。(^_^;)調味料は目分量だからよ。だってぃよ、料理本ぬ通りに作るとぅよ、「辛い!」っちゅ~てぃから、たっくるさりるから、よ。甘めに作ってぃから、ばんは、後からく~すとぅ山椒を足してぃ食ったきどぅよ。

| | コメント (0)

2017年3月16日 (木)

海兵隊を即刻移動させるべき

すりすり、朝鮮民主主義人民共和国が、日本ぬアメリカ~軍基地を標的にしるってぃ公言龍ヒドラさいが。え、すんにゃ状況でぃ、日本でぃ1番、朝鮮民主主義人民共和国から遠い沖縄に、朝鮮半島でぃ戦争が起きゆった時に先発隊でぃ乗り込むぬが任務でぃある海兵隊を寄生さしてぃうく理由が無ぇ、間違った配置だっちゅ~ぬは、小学校中学年以上でぃありば、た~でぃむ判るさいがよ。
やさ、1番近い北九州に配備するぬが、常識さいが。まともな教育を受きた人間ぬ判断さいがよ。え、早速拳銃とぅブルドーザーでぃ、北九州ぬ土地をかっぱらうべき。して、海兵隊をすっちにばんみかしたらばよ、北九州は軍需産業でぃうっはうはぬ大儲けだハズね。軍が大好きなプリムヌが、「軍があればその地域は大儲け。」ってぃほざいてぃうるからよ、すりがゆくしだとぅ証明してぃむらいましょうね。ヾ(^_^)
辺野古でぃは、あ~りまひぇんよぉ~。ヾ(^_^)北九州でぃす。
ゆたしく。

| | コメント (0)

2017年3月15日 (水)

目に見える形での沖縄の軍事基地による負担の軽減

何が「目に見える形での軍事基地負担軽減」か~。みんたま~に映るぬは、軍事基地負担ぬ増大以外無ぇさいがよ。問答無用でぃ軍事基地ぬ建設を進みてぃうってぃぬくぬ発言は、まともな教育を受きた人間ぬ物とぅは思いんさいがよ。
所詮倭人は、九州,四国,本州在住ぬ人間とぅアメリカ~以外は、人間とぅは思ってぃうらんからよ。人間以外には、ゆくしブチかまそうとぅ、何しゆぅとぅ、危なくにゃったらばよ、「遺憾に思います。」ってぃ言ってぃうきば、万事問題解決ってぃ思ってぃうるさが。宗主国ぬアメリカ~には絶対服従し、すぬ時に感じた怒りを沖縄にぶつきてぃ気分を良くさしる。全く、呆りた連中さいが。

| | コメント (0)

2017年3月14日 (火)

DNA

しっかし、百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔を讃いる絵空事を呪文ぬゆぅに唱いるくとぅを基本とぅしてぃ、客が集まるとぅじゅんに思ったんかね~?恐らくよ、軍を崇拝してぃうるプリムヌだからよ、真剣に思ったんだハズね。さすがはプリムヌ。
して、何てぃ?日本人ぬ遺伝子を呼び起くすってぃ?ま~んてぃプリムヌさいが。教育勅語なんずは、たかだか100年ぬ歴史しか無ぇさいが。すぬ、薄っぺらな内容を唱いりば、にゃんか知らんきどぅ、遺伝子がどうこうにゃるってぃ?正に狂気。自らが考い腐ったゆくしに自らが騙さりるとぅ言う愚かさ。やしがよ、すりを愚かだとぅ断じない腰抜け腐れ報道機関にむ呆りてぃしまうきどぅよ。
くっくっく、しっかしよ、遺伝子とぅ来たむんさいが。
くっくっく。
いや、別にようこそここへとぅは言うてぃうらんきどぅよ。
すりゆりむ、あぬプリムヌは、遺伝子とぅは言わず、DNAってぃ言い腐ってぃうったさいが。ひょっとぅしたらばよ、横浜ファンかむ知れんね~。

| | コメント (0)

2017年3月13日 (月)

声かけ運動

電車や駅にゃんかでぃ、「声かけ運動」をしてぃうるそうさいが。
ま~んてぃプリムヌさいが。(-o-;)
え、相手は倭人さいがよ。公共交通機関ぬ優先席制度をむる無視したり、公共交通機関でぃ携帯電話でぃ通話しまくったり、公共交通機関でぃ電話遊びしるたみに荷物を地べたに置いてぃみたり、傘ぬ切っ先を外に向けてぃ持ったりとぅ、暴挙ぬ暇が無ぇ倭人さいが。すんにゃプリムヌ倭人に、「駅や電車で困っている人がいたら声をかけましょう」にゃんてぃ言うてぃむ、むる無駄だっちゅ~ぬは、義務教育が終わった人間にゃらば、だいず容易に判るくとぅさいが。幼稚園児に、「山口高志ぬ全盛期直球を本塁打しれ!」ってぃ言う以上に無理さいが。あった~にでぃきるぬは、せいぜい肥をかきる位が関ぬ山さいがよ。いや、すりすら、知力む体力む無ぇから、無理かむ知りんさいが。
ひゅっとぅしたらばよ、2020年ぬ運動会に向きてぃ、外国に対してぃゆくしブチかます内ぬてぃ~ちかむ知りん。
駅員むだいずさいが。じぇったいにでぃきんくとぅを呼びかきるんだからよ。すりとぅむ、優先席や携帯電話でぃぬ通話にゃんかでぃ、神経が麻痺してぃうるぬかむ知りん。
いずりにしる、噴飯物ぬ依頼さいが。

| | コメント (0)

2017年3月12日 (日)

サンドウィッチ

くぬ前よ、冷蔵庫にレタスがた~ち入っていてぃから、てぃ~ちばんみかすたみに、サンドウィッチを作ったさいがよ。レタスを引き、ウィンナーを切った奴を乗してぃ、チーズマヨネーズをブッかきてぃ、更にレタスを乗してぃ、パンでぃ挟んで、固定してぃから圧迫し、整形。
加熱し無ぇから、だいず簡単さいが。v(^_^)
して、職場に持ってぃ行ってぃから、昼に食ったらばよ、くっりがだいずうま~うま!\(^◇^)/にゃんっちゅ~てぃむ、レタスがうま~うま。(^o^)歯触り、かじゃ~、味等、全てが納得ぬむんだったさいがよ。こんびにぃでぃ売ってぃうるレタス等ぬ野菜が入ったサンドウィッチはよ、虫をばんみかすたみに、徹底的に洗浄してぃうるからよ、かじゃ~む味むしんさいがよ。唯一、食物繊維は取りるとぅ思うきどぅよ、ビタミンにゃんかは、じぇんじぇん取りんさいが。いや、すりでぃむ、うま~うまならば良いんだきどぅよ、自分でぃ作ったぬとぅ比びるとぅ、雲泥ぬ差~さいが。

| | コメント (0)

2017年3月11日 (土)

FEC

くぬ前よ、FECぬ興行を観ゆったんだきどぅよ、1番感じたぬが、実力差がだうあるね~ってぃくとぅさいがよ。パーラナイサーラナイやいさお名護支部にゃんかは、だいずうむっしだったんだきどぅよ、遊戯会程ぬ実力しか感じるくとぅぬでぃきん連中むいゆったさいが。して、中間がうらんかったさいが。たまたま、すぬ時ぬ出演者が、すんな~だったぬかむ知りんきどぅよ、底上ぎむそうにゃんだきどぅよ、上位に続く連中がうらんかったぬが、心配な所さいが。
最後に、延々とぅ、本当ぬ遊戯会をやらりたぬには、辟易したきどぅよ。(^_^;)うむっしはうむっしでぃ、払ったジンぬ分は元を取ったとぅは思うさいが。
上門みきがうらんかったぬむ、不満な要因だったかむ知れん。(^_^;)
都合が合いば、また行こうな~。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年3月10日 (金)

靴底

にゃんかよ、最近靴底ぬ減りがぴゃ~ぴゃ~な気がしるさいが。ん~、体重はほとんど変わってぃうらんぬだきどぅよ。歩く距離についてぃは.....、ん~、増いてぃいる気むしるさいが。歩き方が下手ににゃってぃ、引きずってぃうるってぃ?(^_^;)ん~、どぅんなかね~?
あばっ、すりゆりむ、ひょっとぅしたらばよ、道路ぬ質が変わったぬかむ知りん。滑り難い素材でぃ表面を作るくとぅにゆってぃよ、靴底へぬ負担が増大したかむ知りんさいが。
あばばばばば、すりかよ、最近ケチってぃから、やな~靴買うくとぅが増いてぃいるせいかむ知りんね~。(^_^;)
すりゆりむ何ゆりむ、単なる勘違いかむ知りんさいが。(^_^;)
素振りはよ、通勤時に履いてぃうる靴じゃ無ぇから、関係無ぇさいがよ。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年3月 9日 (木)

チンピラ

本当ぬくとぅを言わりたり、追求さりたしてぃ、すりが都合が悪いくとぅだとぅ、わじってぃから威圧しる。チンピラが日常的に使う手口さいが。すりを団体ぬ長がやるとぅは、よ。すんにゃ団体をず~っとぅ選び続きてぃうるっちゅ~ぬが、多数ぬプリムヌ倭人にゃんだきどぅよ。いい加減気づいてぃ欲しいんだきどぅよ、まぁ、無理なむんは無理さいが。幼稚園児に、山口高志ぬ全盛期ぬ直球を打てぃってぃ言ってむ、不可能さいが。
宗主国でぃあるアメリカ~ぬ庇護ぬ下、腰抜け報道機関とぅ馴り合ってぃから、今回む「無かったこと」にしるぬは明白さいが。毎回毎回、くんにゃ単純な手口でぃ騙しるんだからよ、同じ手段を使うぬは当然さいが。ま~んてぃプリムヌさいが。
大体よ、急に名簿から名前を外してぃよ、以前にやなわらば~がほざいちょったぬを見てぃから、涙だだだだだしてぃうった映像むあるぬに、あたかむ無関係をごり押しするぬは、正に狂気ぬ沙汰さいが。同じ税金を払ってぃうる身とぅしてぃ、だいず恥ずかしいさいが。世界中ぬ笑い者さいがよ。

| | コメント (0)

2017年3月 8日 (水)

OKICA

OKICAにゃんだきどぅよ、交通機関でぃしか使いずによ、県外でぃむ使いんさいがよ。ん~、だっからよ~、ばんは購入を躊躇ってぃうるさいがよ。(T^T)交通系ぬICカードをよ、すんにゃにだう持ってぃうってぃむナンギだしよ。
 くくは英断を願いたいさいが。o(`_';)全国ぬ交通系ぬICカードを沖縄ぬバスやゆいレールでぃ使用可能にしてぃくみそ~り。m(T^T)m
還元ポイント設定や、補充ぬ問題等、課題はだうあるっちゅ~ぬは判るんだきどぅよ、全国ぬ交通系ぬICカードは、皆等しく通ってぃ来た道さが。おきあにでぃきん道理は無ぇさいがよ。o(`_';)
やしが、回数券が使いんゆぅににゃったぬは、だいず痛いさいがよ。(T^T)コザに行くぬに、定価だむんよ。んまぁ、くくぬ所、いっつむコザぬ偉~い人に送ってぃむらってぃはうるんだきどぅよ。
いずり、全国ぬ交通系ぬICカードが使いるゆぅにはにゃるとぅ思うきどっ、すぬ日が早く来るくぅを願うぬみさいがよ。

| | コメント (0)

2017年3月 7日 (火)

軍好きのゆくさ~

軍好き、アメリカ~好きなプリムヌが、じぇんじぇん関係無ぇ写真にゆくしむに~着きてぃ、インターネットに発信した内容について、ゆくしがバリゆってぃから、損害賠償を受きたってぃ。
ま~んてぃプリムヌさいが。まぁ、所詮は軍好き、アメリカ~好きだからよ、プリムヌでいあってぃむ、ゆくさ~でぃあってぃむ、すりは当然にゃんだきどぅよ。だからくす、軍にゃんずを崇拝してぃうるさいが。してぃうるくしに、自分は関わらん腰抜けさいが。軍好き、アメリカ~好き倭人ぬ典型さいが。余りに型にハマり過ぎてぃうってぃから、鼻が出ゆったさいがよ。
しっかしよ、アメリカ~を軍を否定しる集会に出ゆったくとぅに対してぃ、ゆくしでぃ貶めようとぅしる卑怯さ。だいず。いよっ、卑怯者~!\(^◇^)/んまぁ、今後む軍ぬたみ、アメリカ~ぬたみに、インターネットでぃブツクサゆくしブチかましてくり。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年3月 6日 (月)

ふ~いりち~(≒ふ~ちゃんぷる~)

やっぱりよ、ふ~いりち~(≠ふ~ちゃんぷる~)には、ちきな~が入らんとぅいかんさいがよ。
内地でぃ、にゃかにゃかちきな~が手に入らん場合は、どぅんな~お~ふぁを使いば良いかね~?だいず難しい問題さいがよ。o(`_';)にゃんっちゅ~てぃむ、ちきな~ぬ最大ぬ魅力は、あぬ歯ぐたいさいが。熱を加いてぃむ適度に残るシャキシャキ感。ふ~や、すぬ他ぬ具材を邪魔しるくとぅぬ無ぇ味。あばばばばば、やっぱり、ふ~いりち~(≠ふ~ちゃんぷる~)には、ちきな~が入らんとぅいかんさいがよ。
空心菜でぃ代用でぃきるかね~?判らんさいが。やしが、挑戦してぃみる価値はありそうさいがよ。o(`_';)今度やってぃみるべき。

| | コメント (0)

2017年3月 5日 (日)

果淋

にゃんかよ、2月末ぬ週末によ、ライカムぬ果淋でぃ、おっさん2名が仲むつまじく、バナナミルクとぅベリーベリーミックスを回し飲みしてぃうってぃから、店内ぬに~せ~た~を恐怖ぬどぅん底に突き落としてぃうったらしぃさいが。
「何あれ?「ホモ?」
色々とぅ、聞こいんゆぅにしてぃから、ヒソヒソ話してぃうったらしぃさいが。
ばんが聞いた所でぃは、すぬ2名は、決してぃホモでぃは無ぇっちゅ~話さいが。特に、2名ぬ内ぬ1名は、とぅんでぃむ無ぇスケベっちゅ~話さいがよ。みどぅんには興味ありまくりだきどぅよ、ぴきどぅんには、くっぽっちむ興味は無ぇってぃ。スケベじゃ無ぇ方ぬおっさんむ、にゃんかよ、飲み物ぬ写真撮ってぃから、姉ぇ姉ぇに送ってぃうったっちゅ~情報む仕入りてぃうるからよ、すりらの情報から判断しるとぅ、すぬ2名は、ホモでぃは無ぇとぅ推測さりるさいが。
だったら何かね~?どぅんな関係かね~?
さぁ、くり以上は判らんきどぅよ、可能性とぅしてぃあるぬは.....野球バカ?

| | コメント (0)

2017年3月 4日 (土)

那覇空港のサクララウンジ

2月28日に、那覇空港ぬサクララウンジが新しくにゃりゆったさいが。ん~、しばらく行く機会は無さそうだきどぅよ、だいず楽しみさいがよ。やしがよ、くぬ前、椅子やら何やらが新しくにゃってぃから、どぅぬ位経つかね~?今回は、大規模な変更だふ~な~。
携帯電話等ぬ充電環境や、飲食環境が充実してぃうりば、ぷからすさいがよ。
あばっ、便所ぬ数む増いてぃうってぃくりりば、ま~んてぃぷからすにゃんだきどぅよ、すりには、だいずうぷ~うぷにゃ工事が必要な気がしるから、無理かむ知りんさいが。
改装中は、食事券をむらいたんだきどぅよ、受け取りがナンギだったからよ。んまぁ、飲食ぬ選択枝は、だうあってぃから、ずみだったんだきどぅよ。

| | コメント (0)

2017年3月 3日 (金)

沖縄で1番美味いタコライス

色々とぅ、うま~うまってぃ言わりてぃうるタコライス屋~があるきどぅよ、あばっ、ついに1位が決定島尻漁港。
す・り・は~
球陽高校前ぬプラス1でぃす!\(^◇^)/
まいふか~!\(^◇^)/
いやよ、コザぬ偉~い人に教えてぃむらったんだきどぅよ、っっっっっだいっっっっっずうま~うま!持ち帰り専門店でぃよ、うぷ~うぷにゃ奴が520円ってぃ。して、タコライスが半分とぅ、様々な肉料理が乗った奴半分む、520円。くっりがま~た、むるうま~うま。え、球陽高校ぬ諸君は、身近にく~んにゃずっみな飲食店があるんか?だいずうらやましいさいがよ。o(`_';)
余りぬうま~うま加減に、ばんは卒倒してぃ、鼻から血~ご~ご~してぃ、しっこチビりそうだったさいがよ。
だいずうどぅるいたさいが、ま~んてぃ~。
中部に財産さいが。
また行くべき。

| | コメント (0)

2017年3月 2日 (木)

ヤマト運輸

ヤマト運輸が、状況改善ぬてみに動き始みゆったふ~な~。
ずみっ。
中にはよ、だいず態度ぬ悪い従業員むうるきどぅよ、大変な仕事だとぅ思うさいがよ。天候や気温に関わらず、荷物を届きんとぅいかんさいが。んまぁ、仕事は色々ある中でぃ選んだ道かむ知りんきどぅよ、肉体的精神的負担は、うぷ~うぷにゃんじゃ~無ぇかね~?
特にばんが理不尽とぅ思うぬはよ、自分でぃ「この時間帯に持って来い。」ってぃ指定してぃうきにゃがら、うらん輩がけっこううるっちゅ~くとぅさいがよ。確かに、突発的なくとぅでぃ、家~を開きんとぅにゃらんくとぅむあるとぅ思うきどぅよ、だったらよ、連絡しれよ~。ばんは、時間帯を指定しるくとぅがほとんどだきどぅよ、じぇったいに家にうるゆぅにしてぃうるさいがよ。礼儀とぅ思うさいがよ。恐らくよ、「どうせタダだ。」とぅでぃむ思ってぃうるんだハズ。え、だったらばよ、再配達でぃジン取りば良いさいがよ。
着服したりしてぃから、問題が起きるかむ知りんきどぅよ。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年3月 1日 (水)

プリムヌだった

あがい、ドナルドおじ~は、他ぬアメリカ~同様ぬプリムヌだったさいが。「核兵器の無い世界を誰よりも見たいと思っている。」ぬに、核兵器ぬ増産を示唆し腐ったさいが。
さすがは、テロリストぬくしに、「世界の警察」を「自称」しるアメリカ~は、やるくとぅにゃすくとぅ、みんぐるみんぐるさいがよ。すぬ暴走でぃ、倭人を抑いつきてぃうるんだきどぅよ。「喫煙はやめなさい。」ってぃ、煙草吸いにゃがらほざくぬとぅ、何む変わらん奇行さいが。
TPP脱退ってぃ聞いた時は、っや~、にゃかにゃかやるさいがってぃ思ったんだきどぅよ、単にゃるばんぬ勘違いだったさいが。まつがいど~。m(T^T)m

| | コメント (0)

« 2017年2月 | トップページ | 2017年4月 »