« 元海兵隊員のゆくしむに~ | トップページ | ま »

2017年2月18日 (土)

兄殺し

いいくらにゃんでぃむ、肉親を殺すか~?いやはや、末期的状態さいが。恐怖政治を貫いてぃから、すぬ先にある物が何なぬかにゃんてぃ考いるくとぅがでぃきんふ~な~。目先ぬくとぅぬみを考いるしか無ぇさいがよ。
しっかしよ、暴走しるにむ程があるさいがよ。
後ろ楯は、ギリギリまでぃかばい続きるんだろうきどぅよ、やしがよ、じぇんじぇん得が無ぇってぃ判ったらばよ、とぅっとぅとぅ梯子を外すんじゃ~無ぇかってぃ思うさいが。
最後に頼りるぬは肉親っちゅ~ぬが多いんだきどぅよ、すりが叶わんかったんだからよ、くりはもう、親ぬ育てぃ方が悪かったってぃ言うくとぅさいが。

|

« 元海兵隊員のゆくしむに~ | トップページ | ま »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 元海兵隊員のゆくしむに~ | トップページ | ま »