« さらばあまおう | トップページ | 最近の本屋 »

2017年2月27日 (月)

呪い

にゃんかよ、呪いがはやってぃうるふ~な~。呪いに関しる商品が売りてぃうるってぃよ。藁を人ぬ形に束ねゆったむんや、動物ぬちら~を模した奴が、法外な値段でぃ売ってぃうるんだきどよぅ、すりが売りまくってぃうるってぃ話なぬでぃ、作ってぃうるゆくさ~た~は、笑いが止まらんハズね。
呪いにゃんっちゅ~むんは、むるゆくしでぃす。\(^_^)クソぬ役にむ立ちまひぇん。だったらよ、練習にゃんてぃ一切やらんでぃから、相手を呪いば、甲子園でぃ優勝でぃきるハズね。え、いった~ぬ周りでぃ、1名でぃむ、呪いにゆってぃ、不利益や不調を被りったぬがうるか~?うる訳無ぇさがよ。呪いにしる、幸福ぬまじないにしる、むるゆくしでぃす。すりでぃジン儲きしていうるぬは、詐欺師でぃす。あんにゃクソぬ役にむ立たんむんにジンや時間を使ってぃは、いけまひぇん。o(`_';)すんにゃジンがあるんだったらば、恵まれ無ぇわらば~た~に寄付しるか、風俗にでぃむ行くべき。

|

« さらばあまおう | トップページ | 最近の本屋 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« さらばあまおう | トップページ | 最近の本屋 »