« 呪い | トップページ | プリムヌだった »

2017年2月28日 (火)

最近の本屋

にゃんかよ、近所ぬ本屋~が、続々とぅ閉店してぃうるさいがよ。時代ぬ流れさいが。いや、本を読まん訳でぃは無ぇんだきどぅよ、通販でぃ買うとぅ、安だいだし、し~ぶんむ付くさいがよ。持ち運びぬナンギさむ無ぇしよ。
大手ぬ本屋は、存在してぃうるんだきどぅよ、いわゆる、町ぬ本屋は、絶滅必至かむ知りんね~。んきゃ~んは、おば~がに~ぶいしにゃがら、店番してぃうったんだきどぅよ。すんな~風景む、じぇんじぇん見んゆぅににゃりゆったさいが。
雑誌ぬ類にゃらばよ、こんびにぃでぃ買えるからよ、おきなわ野球大好きには、ちばってぃ欲しいさいがよ。大平山人は、ちばらんでぃむ良いきどぅよ。
何ゆりむ、本屋~が無くなってぃむ、じぇんじぇん支障が無ぇっちゅ~ぬが困ったむんさいが。閉店止むなしってぃ言う所さいがよ。

|

« 呪い | トップページ | プリムヌだった »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 呪い | トップページ | プリムヌだった »