« 選抜に沖縄代表は出ないが | トップページ | やな~靴 »

2017年2月 8日 (水)

自業自得

全くよ、朝鮮半島から姉ぇ姉ぇた~を誘拐してぃ来てぃよ、日本軍ぬプリムヌた~ぬ性奴隷にしにゃかった何ずとぅ、よくむ恥ずかしぎむ無く本に書いてぃから、売ろうとぅしたむんさいが。
宮古や伊良部にだうあった、すんにゃ地獄ぬ施設は、宮古人でぃあるおば~やおじ~は、皆知ってぃうったさいが。今でぃは皆高齢だし、んきゃ~んぬ忌まわしい記憶だから、話したがら無ぇだろうきどぅよ、ばんがぐま~な頃には、良く聞かさりたむんさいがよ。
自主的に来たってぃ?バカむ休み休み言え!凸(`_';)すんにゃ姉ぇ姉ぇた~が、夜な夜な星空を見上げ涙し、日本軍ぬプリムヌた~がチビまくってぃとんずらしる時に、石を投ぎるか~。常識でぃ考いれ!凸(`_';)
すんにゃゆくしをブチかますくとぅは、愛国心とぅは言いまひえん。す・り・は~虚栄心とぅ言います。\(^_^)常識でぃす。小学校中学年までぃは、理解でぃきんかむ知りんきどぅよ、高学年以降にゃらば、た~でぃむ理解でぃきるさいがよ。
しっかし、すりを宿泊施設ぬ部屋に置くとぅは、狂気、欺瞞、まぁ、やな~チブルでぃあるくとぅに、間違い無ぇさいがよ。
いずりにしる、自業自得さいがよ。

|

« 選抜に沖縄代表は出ないが | トップページ | やな~靴 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 選抜に沖縄代表は出ないが | トップページ | やな~靴 »