« 魚料理店 | トップページ | 辺野古への暴挙 »

2017年2月12日 (日)

破産

NOAHが撃沈たぬは、まぁ、想定通りにゃんだきどぅよ、何て?田上が代表だった所が破産してぃ、興行会社は残ったって?意味くじ判らんさいがよ。NOAHぬ物販権は、新日が買い取った~ってぃ聞いてぃうるきどぅよ、すりはどぅんな~したんかね~?今回ぬ強制送還でぃ、すくいら辺む帳消しなんか?
グチャグチャでぃ意味くじ判らんさいがよ。
森嶋や平柳や金丸ぬ判断は正しかったとぅ言えるさいが。潮崎は、ハズレ。(^_^;)
んまぁ、春位には、大勢が判明しるとぅは思うきどぅよ。新日ぬ契約更改でぃ、ばんみかさりた連中とぅ、NOAHを離脱しる連中でぃ、方舟にゃらぬ泥船作ってぃから撃沈しるぬは、明らかさいがよ。受け口は秋山かね~?(^_^;)武藤ぬ所は行かんか~?すりとぅむ、引き受きるたみに、武藤ぬ所は人減らししたんかね~?
グチャグチャでぃ意味くじ判らんさいがよ。
そう言えば、パンクラスむ、最近聞かんね~。鈴木とぅ富家とぅ佐藤は、サムライでぃ観てぃうるきどぅよ。
今の所安泰なぬは、新日とぅDDTとぅ大日位さいが。

|

« 魚料理店 | トップページ | 辺野古への暴挙 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 魚料理店 | トップページ | 辺野古への暴挙 »