« 自業自得 | トップページ | 下劣太巻き »

2017年2月 9日 (木)

やな~靴

ん~、やっぱり安だいな靴は、ダメさいが。底ぬ減りが早いし、馴染むまでぃにぱぐが痛くなっちまうさいがよ。
たかだか500円ぬ違いでぃ、雲泥ぬ差を感じたさいが。見た目、形にゃんかはよ、却ってい安だいな靴がかっちょ良いとぅ思いゆったんだきどぅよ。安物買いぬ銭失いとぅは、正にくぬくとぅさいが。
とぅりあいずよ、次ぬ靴は、500円高い奴だからよ、様子見~さいが。すりにゆってぃよ、次ぬ次ぬ靴をにゃんにするかを決めるべき。今ぬ靴ぬ前ぬ靴は、だいず上等だったんだきどぅよ、先が尖ってぃうったからよ、すくが気に入らんかったさいがよ。
鞄とぅ靴は、ケチったら、いかんさいが。(^_^;)

|

« 自業自得 | トップページ | 下劣太巻き »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 自業自得 | トップページ | 下劣太巻き »