« 陳腐な学芸会 | トップページ | 自業自得 »

2017年2月 7日 (火)

選抜に沖縄代表は出ないが

すんにゃ訳でぃよ、今年む選抜(≠センバツ)には、沖縄ぬ高校が出んぬだきどぅよ、沖縄から海外に行った若人が、すぬ行き先ぬ高校から甲子園にやってぃ来るさいがよ。沖縄に残ってぃむ、海外に行ってむ、同じうちなんちゅ~さいが。うちなんちゅ~が甲子園でぃ躍動しる姿を観るくとぅは、ま~んてぃぷからすさいが。(^_^)やしがよ、すんにゃ選手を観るたみに、甲子園までぃ足を運ぶかっちゅ~とぅ、残念にゃがら、すりは無ぇさいがよ。(_ _;)
夏は、どぅんな~してぃむ沖縄ぬ高校は出場しるからよ、すぬ時に甲子園でぃ、精一杯ぬ応援をしるからよ。
去年ぬ秋は、美来工科が、チブルてぃ~ち抜きてぃうったきどぅよ、くぬ冬を経てぃ、どぅんな~なったかね~?だいず楽しみさいがよ。選抜に出る沖縄ぬ高校が無ぇっちゅ~くとぅはよ、沖縄ぬ全てぃぬ高校が、無念な気持ちを持ってぃうるってぃくとぅさいが。すぬ無念さをよ、春に、更に夏に晴らしてぃくみそ~りよ。
去年ぬ秋に、総実ぬ試合を観てぃから、ばんはだいずうどぅるいたんだきどぅよ、すぬうどぅるきを越いるうどぅるきを味わいたいってぃ~むんさいがよ。
未だ未だ、ひじゅ~な日々は続いてぃうるきどぅよ、気温は着実に上昇し、うりずんに近づいてぃうるさいが。春ぬ息吹を甲子園でぃ感じつつ、春季大会でぃむ感じるまでぃ、2カ月を切りゆったさいが。今年む、若人ぬ諸君よ、ばんたが沖縄ぬ野球バカた~をよ、どうか狂喜乱舞さしてぃくみそ~り。m(^_^)m

|

« 陳腐な学芸会 | トップページ | 自業自得 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 陳腐な学芸会 | トップページ | 自業自得 »