« 地べた荷物 | トップページ | ハルサーエイカーその後 »

2017年2月23日 (木)

チョコマドレーヌ

にゃんかよ、んなまよ、新潟の姉ぇ姉ぇた~ぬ間~でぃ、チョコマドレーヌがだいずはやってぃうるふ~な~。チョコマドレーヌを渡したらばよ、女子大生ぬ姉ぇ姉ぇとぅ、ホイホイ友達ににゃりるってぃよ。
え、じゅんにか~?
あばっ、じゅんにさいがよ。
しっかし、にゃんでぃチョコマドレーヌなぬか~?(^_^;)理由はあるんだろうきどぅよ、重要なぬは結果さいが。やしがよ、うむくんね~チョコマドレーヌでぃは、ダミってぃよ。o(`_';)だいずうま~うまぬ~でぃ無ぇとぅ、姉ぇ姉ぇた~は納得し無ぇらしぃさいが。新潟とぅ言えばよ、米文化ぬ地~ってぃ言う印象があるきどぅよ、イタリアン等ぬ、小麦文化む根付いてぃうるから、小麦ぬ菓子が、煎餅に対応してぃうってぃむ、不思議でぃは無ぇさいがよ。ひょっとぅしたらよ、安田ヨーグルトに負けないように~ってぃ言うてぃから、普通ぬマドレーヌでぃは無くってぃよ、チョコマドレーヌなぬかむ知りんさいが。
普通ぬマドレーヌにくるざ~た~を使うとぅ、色ぬ問題が発生しるんだきどぅよ、チョコマドレーヌだったらば、じぇんじぇん問題無ぇさいが。更によ、シ~カ~サ~や、カ~ブチ~をよ、生地に混じ込むんでぃは無くってぃよ、でぃきあがりにかけるとぅ、ずっみさいがよ。いや、聞いた話だきどぅよ。(^_^;)

|

« 地べた荷物 | トップページ | ハルサーエイカーその後 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 地べた荷物 | トップページ | ハルサーエイカーその後 »