« 日本空軍の戦闘機脱輪凸(`_';) | トップページ | 選抜に沖縄代表は出ないが »

2017年2月 6日 (月)

陳腐な学芸会

48打席連続三振やら、黒い服を纏ったぴきどぅんた~が奇妙な踊りをしるぬが幅を効かしてぃ久しいきどぅよ、ようやくよ、すぬ狂った風潮が下火ににゃってぃ来たふ~な~。質ぬ悪い、陳腐な学芸会すぬむぬが、連日テレビでぃ垂り流さりてぃよ、風呂でぃ耳を良~っく洗わんとぅ、ししゃなってぃ思ってぃうったから、歓迎さいがよ。
んまぁ、30年後位に、「あの人は今」ふ~な~な番組に出るまでぃ、消いてぃるべき。ばんは見んきどぅよ。
そう言えば、テレビぬ宣伝でぃむ、意味ぬ無ぇ踊りをしるぬが、だうあってぃから、困ってぃしまってぃわんわんわわんさいがよ。賃貸住宅ぬ宣伝でぃ、思わず眉を潜みてぃしまう、醜悪な踊りをしたり、後よ、ラップとぅか言う、アメリカ~ぬ音楽を猿真似した、惨めな歌を歌いにゃがら踊るわらば~た~ぬ宣伝む、悲惨なくとぅくぬ上無ぇさいがよ。
商品とぅぬ関連性が無ぇからよ、にゃんぬ宣伝だか、じぇんじぇん記憶に残らんぬがずっみさいがよ。
すんにゃ宣伝でぃ無くとぅむよ、シャンペンニューやらオ~モ~レツやらぬ宣伝ぬようによ、安上がりでぃ、だいず印象に残る宣伝を作ってぃ欲しいむんさいが。

|

« 日本空軍の戦闘機脱輪凸(`_';) | トップページ | 選抜に沖縄代表は出ないが »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 日本空軍の戦闘機脱輪凸(`_';) | トップページ | 選抜に沖縄代表は出ないが »