« チョコマドレーヌ | トップページ | わいどー平良 »

2017年2月24日 (金)

ハルサーエイカーその後

ハルサーエイカーぬ映画が公開さりてぃから2年以上が経つんだきどぅよ、ホームページむ顔本む、更新は行わりにゅぅににゃっちまいゆったさいが。もぅ、終わりかね~?(T^T)ハルサーエイカーでぃ無くてぃむ、福田萠子姉ぇ姉ぇや、FECぬ皆さんが、画面狭しとぅ躍動しる番組がありば良いんだきどぅよ。映画ぬ話題は、じぇんじぇん聞かんかったから、撃沈したぬかむ知りんきどぅよ。くりだき間が開いちまうとぅよ覚いてぃうらん人が増えてぃ来るからよ。(T^T)
マブヤーが、ありだき連続してぃ作らりてぃうるぬでぃ、差をつきらりちまった感じさいが。ハルサーエイカーぬ方が、うむっしだぬによ~。(T^T)

|

« チョコマドレーヌ | トップページ | わいどー平良 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« チョコマドレーヌ | トップページ | わいどー平良 »