« ドナルドおじ~ | トップページ | 神とレジェンド »

2017年2月 1日 (水)

裏口採用

ん~、裏口採用を命令したぬは問題だきどぅよ、すりゆりむ、やったぬに、「やっていまひぇ~ん。」とぅスッとぼきたぬが、ばんは1番ぬ問題だとぅ思うさいがよ。(-_-;)やったくとぅを認めずスッとぼきるぬは、倭人ぬ常套手段さいが。o(`_';)すんにゃぬ、真似してぃはいかんさいがよ。o(`_';)
唯一ぬ救いは、すぬ命令に従わんかったっちゅ~くとぅさいが。更に、従わんかったっちゅ~くとぅを直接報告したくとぅさいが。くりやさ!o(`_';)くりくすが、うちな~ぬ心意気さいがよ。倭人には、逆立ちしてぃむでぃきん、倫理観にあふりた行動さいが。圧力に屈し、採用してぃうったらとぅ思うとぅ、背筋が凍るさいが。よくぞ、よくぞ踏みとどまったさいがよ。(T^T)
水際でぃ守った教育ぬ場をばんたがうちなんちゅ~は、更に守らんとぅいかんさいがよ。o(`_';)

|

« ドナルドおじ~ | トップページ | 神とレジェンド »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ドナルドおじ~ | トップページ | 神とレジェンド »