« ハルサーエイカーその後 | トップページ | さらばあまおう »

2017年2月25日 (土)

わいどー平良

横浜ぬ平良が注目さりてぃから、ずっみさいがよ。(^o^)山口ぬ替わりに来たんだきどぅよ、横浜にとぅってぃは、大当たりさいがよ。\(^◇^)/特によ、加賀が最近調子が上がらんからよ、横手投げ投手が不足してぃうったさいが。以前は、加藤にゃんかがうったんだきどぅよ。平良には、是非とぅむ先発でぃ、ガンガン勝ち星を上ぎてぃ欲しいさいがよ。巨人が取らんかったらばよ、ひょっとぅしたらプロへぬ道は無かったかむ知りん。横浜に来なかったばよ、ひょっとぅしたら飼い殺しににゃってぃうったかむ知りん。やしがよ、現在、横浜でぃ期待ぬ投手とぅしてぃ、だいず注目さりてぃうる事実があるさいがよ。
平良が投ぎてぃから、ふくちんに繋ぎ、捕手は嶺井でぃ、3名でぃヒーローインタビューをしま~び~でぃブチかましてぃから、全国ぬ横浜ファンぬド肝を抜いてぃ欲しいさいが。
今年む横浜は、楽しましてぃくりそうさいがよ。(^o^)

|

« ハルサーエイカーその後 | トップページ | さらばあまおう »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ハルサーエイカーその後 | トップページ | さらばあまおう »