« 裏口採用 | トップページ | おじ~の日本批判 »

2017年2月 2日 (木)

神とレジェンド

じぇんじぇん整った容姿でぃは無ぇぴきどぅんに、「イケメン」にゃんずとぅプリったくとぅをほざきまくってぃうる倭人がよ、最近は、何にでぃむ、「神」だぬ「レジェンド」だぬほざくぬでぃ、だいずばたふさっちまうさいがよ。凸(`_';)
「伝説」ってぃ言ってぃはダミでぃよ、「レジェンド」ってぃ言わんとぅいかんらしぃさいが。にむ関わらず.「ゴッド」でぃは無く「神」っちゅ~ぬが、意味くじ判らんさいがよ。さすがは倭人。
交差点でぃ道を譲ってぃくりたら、「神」。野球ぬ調子が良きりば、「神。」え、道をゆずってぃくりるとぅよ、アミノ酸がタンパク質に変わり、代謝を始みるんか?いや、そもそもよ、「神」っちゅ~ぬは、ばんたが味方なんか?「神」とぅ認定しるうわは、「神」を超えた存在なんか?全く、噴飯物さいが。いや、うむっしにゃんじゃ無く、余りぬプリムヌ加減に、呆りまくってぃうるさいがよ。
して、腰抜け腐れ報道機関が、「神」だぬ「レジェンド」だぬを謡いば、視聴率やら部数を稼ぎるとぅ、だいず安直な判断をし腐り、世ぬ中に氾濫さしてぃうる。せいぜい、「生けるレジェンド」ならぬ、「生ける屍」にぇいむにゃってぃから、とぅるばってぃうり。凸(`_';)

|

« 裏口採用 | トップページ | おじ~の日本批判 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 裏口採用 | トップページ | おじ~の日本批判 »