« タイガーマスクW | トップページ | 兄殺し »

2017年2月17日 (金)

元海兵隊員のゆくしむに~

しっかしよ、物の見事な狂いっ振りさいが。人を殺したにむ関わらず、意味不明な戯言。さすがは海兵隊さいが。まともな教育を受け、まともな思考がでぃきる人間とぅは、根本的に違うさいが。見た目は確かに人間に見えるきどぅよ、所詮は別ぬ下等な生き物さいが。人類ぬ常識は、全く通じまひぇん。
海兵隊ぬ中でぃむ、突出してぃプリムヌってぃ?いや~、少なくとぅむ、ばんが知りうる海兵隊ぬプリムヌた~は、皆同じ知能水準さいが。んまぁ、入れ知恵さりたくとぅは明らかだきどぅよ、すりが消化でぃきんから、更に昏迷深みた戯言ににゃるさいが。3分後に話をさしりばよ、全く違ったくとぅをほざくんだハズ。
被害者や被害者ぬ家族を全く考い無ぇぬが、軍人ぬ軍人たるゆえんさいが。あった~はよ、傀儡国ぬ奴隷とぅ思ってぃうるんだろうきどぅよ。
きっとぅよ、内地ぬ腰抜け腐れ報道機関は、取り上ぎずに、無かったくとぅにしるんだハズね。

|

« タイガーマスクW | トップページ | 兄殺し »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« タイガーマスクW | トップページ | 兄殺し »