« 神とレジェンド | トップページ | にごり酒 »

2017年2月 3日 (金)

おじ~の日本批判

トランプおじ~が、日本や日本企業に対してぃ、厳しく理不尽な発言をし、すりに対してぃ、インターネット上でぃブツクサ言うてぃうるだきぬプリムヌや、喜んでぃ取り上ぎてぃうる腐れ報道機関がうるきどぅよ、すんにゃぬ、むる的外りさいがよ。
だってぃよ、アメリカ~はよ、日本とぅ言う傀儡国ぬ宗主国さいがよ。植民地ぬ親分さいが。そいつはよ、何を言ってぃむ、やってぃむ許さりるっちゅ~ぬは、当然ぬくとぅさいが。すぬくとぅに対してぃよ、従順に「ご無理ごもっとも。はは~。」っちゅ~てぃ平伏しりば、政治的地位は安泰だ~ってぃよ、尻尾振ってぃひれ伏してぃうる奴らばっかりさいがよ。そいつらがひれ伏してぃうる限り、インターネット上でぃブツクサ言うてぃむ、腐れ報道機関が面白おかしく扱ってぃむ、じぇんじぇん伝わらんさいがよ。んまぁ、仮に伝わってぃむよ、奴隷ぬ言うくとぅに耳を傾きる訳無ぇさいがよ。常識でぃす。
くくはトランプおじ~に、「日本に自治があると思っているのは妄想だ。」とぅ、沖縄でぃ60年前に高らかに宣言さりた、アメリカ~ぬ考い方を満天下に示してぃ欲しいさいがよ。すりくすが、自称世界ぬ警察、他称テロ国家ぬ自己矛盾を解消しるたみの1歩ににゃるハズ。.....多分よ。(^_^;)

|

« 神とレジェンド | トップページ | にごり酒 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 神とレジェンド | トップページ | にごり酒 »