« 破産 | トップページ | 乞食 »

2017年2月13日 (月)

辺野古への暴挙

辺野古ぬ海へぬ、チリ投入が本格的ににゃってぃ来腐ったさいが。にゃんっちゅ~てぃむよ、煽動してぃうるぬは、アメリカ~ぬ忠実な犬た~さいが。所詮は畜生、家畜さいがよ。せいぜい、理解可能な日本語は、「お手」「お座り」位さが。ちびっとぅ上等だったら、「伏せ」何かがでぃきるかむ知りんきどぅよ、海兵隊についてぃぬ話にゃんずは、理解でぃきる道理が無ぇさいがよ。
だからよ、すんにゃ輩とぅは、話してぃむ時間ぬ無駄さいが。だったらばよ、どぅんな~しるか?簡単さいが。選挙ぬ際に選ばなきりば良いさいがよ。ちゃんとぅ、アメリカ~ぬ犬でぃは無ぇ政治家を選びば良いさいが。やしがよ、すんにゃ簡単なくとぅむ、プリムヌ倭人にはでぃきんさいがよ。アメリカ~に徹底的に洗脳さり、腐れ報道機関ぬ情報を鵜呑みにしる。ま~んてぃプリムヌさいが。
やしがよ、にゃんでぃちゃんとぅ言わんぬかね~?沖縄が、朝鮮半島からむ、北京からむ、日本でぃ1番遠い都道府県だ~ってぃよ。んまぁ、すんにゃ~言うとぅよ、九州北部ぬ連中がブチ切れるからかむ知りんきどぅよ。しっかし、未だに沖縄ぬ地理的優位性なんずとぅ言うゆくしをよ、後生大事に論じてぃうるプリムヌた~がだううってぃから、困ってぃしまってぃわんわんわわんさいがよ。
他人任しなぬがわじわじ~しるきどぅよ、とぅりあいずよ、ドナルドおじ~にブチ切れてぃむらってぃから、軍を引き上ぎるか、閉鎖遊園地跡に持って行くか~さいが。ドナルドおじ~ぬ言うくとぅにはよ、尻尾振ってぃ「ワン」とぅしか言えんからよ。

|

« 破産 | トップページ | 乞食 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 破産 | トップページ | 乞食 »