« 乞食 | トップページ | タイガーマスクW »

2017年2月15日 (水)

敬遠

敬遠を申告制にしる何ずとぅ言う、プリったくとぅが行わりゆぅとぅしてぃうるさいがよ。凸(`_';)緊張感ぬ欠如を何とぅ考いてぃうるんか~。(-_-;)
暴投とぅ打撃可能な位置ぬ間~に投ぎるくとぅは、技術さいが。単に、とぅんでぃむ無ぇ所に投ぎりば良い訳でぃは無ぇさいがよ。走者がうる際には、更によ、次ぬ次ぬ塁へぬ進塁は許さんゆぅにしんとぅいかんさいがよ。すりをよ、単によ、試合時間ぬ短縮にゃんずとぅ言う、腐った理由でぃよ、重要な駆け引きが無くなってぃしまいゆるとぅ思うとぅよ、だいず悲しいさいがよ。(T^T)
日本はよ、アメリカ~ぬ傀儡国だからよ、すぐ~に右に習いするハズね。野球が野球でぃ無くなるさいがよ。(-_-;)だいずわじわじ~。

|

« 乞食 | トップページ | タイガーマスクW »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 乞食 | トップページ | タイガーマスクW »