« 辺野古への暴挙 | トップページ | 敬遠 »

2017年2月14日 (火)

乞食

アメリカ~軍から、ジンを恵んでぃむらってぃ、武器を作り腐るたみぬ技術研究をしてぃうる乞食がうるみて~さいがよ。凸(`_';)え、乞食、恵んでぃむらった時は、「おありがとうござ~い。」ってぃほざき腐っただろうにゃ?
しっかし、研究者とぅしてぃぬ自尊心ぬ欠片む無ぇさいが。ジンが無ぇとぅ研究でぃきんってぃ?え、すんな軍ぬたみぬ研究にゃんず、端からしんくってぃ良いさいがよ。軍にジン恵んでぃむらってぃ研究しる時間があるにゃらば、町に繰り出してぃ、チリでぃむ拾ってぃうり。
「平和利用のための研究。」ってぃ、すんにゃゆくし、た~む信じる訳無ぇっちゅ~くとぅむ判らんぬか?(・_・;)いやぁ、判ってぃうるゆな。すりゆりむ、すんにゃ稚拙なゆくしでぃ、皆を騙しるとぅ思ってぃうるくとぅに、狂気を無様さを感じるさいが。
乞食は、3日やったら辞みらりんってぃ言うからよ、あにひゃ~、くりからむ続きるハズね。だいず嘆かわしいさいが。

|

« 辺野古への暴挙 | トップページ | 敬遠 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 辺野古への暴挙 | トップページ | 敬遠 »