« 軍は専門外? | トップページ | チョコマドレーヌ »

2017年2月22日 (水)

地べた荷物

最近よ、電車ぬ床に荷物を置いてぃから、すりを両足でぃ挟み、電話遊びしるぬが流行りまくってぃうるさいが。
っっっっっだいっっっっっず邪魔!凸(`_';)
し~ぶんによ、座ってぃうる人間ぬ靴ぬ上に置き、慌てぃてぃ足をどかしてぃ、荷物を置き易くし、電話遊びを快適にさしてあぎるゆぅにしてうるさいが。はぁ?正気か?ばんむ何度かやらりたくとぅがあるきどぅよ、すんにゃ時には、即効でぃ、荷物ぬ上に靴を載しるさいが。見ず知らずぬ人ぬ靴に荷物を無断でぃ載しるくとぅを是とぅしるんだから、見ず知らずぬ人に、荷物に靴を載しらりるくとぅむ是とぅしんとぅ、道理が合わんさいがよ。いった~が快適に電話遊びしるたみに、ばんが窮屈な思いをしんとぅならん理由にゃんず、皆無さいがよ。
駅員む、抜き打ちでぃ車両を調びてぃから、床に置いてぃうるプリムヌを注意しるべき。

|

« 軍は専門外? | トップページ | チョコマドレーヌ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 軍は専門外? | トップページ | チョコマドレーヌ »