« 敬遠 | トップページ | 元海兵隊員のゆくしむに~ »

2017年2月16日 (木)

タイガーマスクW

本間むよ、一端新日を追放さりたのに復帰したんだからよ、飯伏む復帰しりるんじゃ無ぇか?集客は充分望みるし、よ。WWEにむ、定期参加はでぃきんふ~な~。とぅ、にゃるとぅよ、やっぱり新日さいがよ。
最初はタイガーマスクWでぃ、すぬ内覆面をばんみかしてぃ飯伏に戻りば良いさいがよ。人余りぬ新日だきどぅよ、飯伏ぬ席はいつでぃむあるさいがよ。ケニーがよ、ありだき活躍してぃうるんだからよ、飯伏むちばらんとぅ~。ハーリーが新日に復帰したからよ、ハーリー対飯伏にゃんてぃ、だいずちむわさわさ~しるさいがよ。
やしが、タイガーマスクWは、番組ぬ題名でぃよ、すりに出てぃうるぬは、タイガーマスクにゃんだきどぅよ。(^_^;)山崎がコロコロ負きてぃうるしよ、年齢む年齢だからよ、んみかす良い口実ににゃるさいがよ。
やしが、どう考いてぃむ、人が余り過ぎてぃうるさいが。WWEぬNXTふ~な~下部組織を作ってぃ、値段を抑いた興行をしるなり何なり、若手に試合しる機会を与いんとぅいかんさいが。

|

« 敬遠 | トップページ | 元海兵隊員のゆくしむに~ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 敬遠 | トップページ | 元海兵隊員のゆくしむに~ »