« おじ~の日本批判 | トップページ | 日本空軍の戦闘機脱輪凸(`_';) »

2017年2月 4日 (土)

にごり酒

ばんは普段、日本酒はじぇんじぇん飲まんさいがよ。泡盛ぶわ~っかり。すんな中、くぬ前よ、天敵がにごり酒にゃる物をもらってぃ来ゆったってぃば。して、恐らく冷やしてぃ飲むんだろうね~ってぃくとぅでぃ、冷蔵庫にブチ込んでぃ、1週間位ばんみかした日、天敵がよ、「にごり酒飲んでみようよ。」ってぃ言ってぃ来ゆった。丁度良いさいが。冷蔵庫ぬ空間を占有してぃうってぃから、邪魔だったさいが。
ばんはまず、味見しましょうかね~ってぃ思ってぃうったんだきどぅよ、いっきにゃり天敵は、コップになみなみと注ぎゆった。まぁ、仕方無ぇさいがよ。
んでぃ、乾杯。

敵「うえ~。(-。-;)何これ。」

っちゅ~くとぅでぃ、天敵ぬ口には合わんかったらしぃさいが。(^_^;)度数は20。ばんは知らんきどぅ、日本酒ぬ範疇とぅしてぃは、高いんか?天敵は、むっとぅ甘くてぃ、果物かじゃ~ぬ飲み物とぅ思ってぃうったそうさいが。
んまぁ、くんにゃむんじゃ~無ぇんか?知らんきどぅ。
結局、コップ2杯、恐らく、400ml位をばんはピスタチオを食びにゃがらばんみかしたってぃば。やしがよ、じゅんに20度か~?すんにゃに無ぇ気がしる。グルングルンしんかったしよ。醸造酒でぃあるからよ、蒸留酒とぅは、じぇんじぇん違う味わいさいが。
やしが、すんにゃに美味いとぅは感じんかったさいが。(^_^;)料理に使うか、悩み所さいがよ。

|

« おじ~の日本批判 | トップページ | 日本空軍の戦闘機脱輪凸(`_';) »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« おじ~の日本批判 | トップページ | 日本空軍の戦闘機脱輪凸(`_';) »