« ま | トップページ | 軍は専門外? »

2017年2月20日 (月)

女笑い芸能人

最近テレビに頻繁に出ゆる、みどぅんぬ笑い芸人だきどぅよ、テレビに出るから人気ににゃったぬか、人気ににゃったからテレビに出るゆぅににゃったぬかは知らんきどぅよ、じぇんっっっっっじぇんうむくんね~さいがよ。やしが、「面白い。」って言う奴らがだううるさいが。やしがよ、すいつらむよ、笑わんとぅ、跡から聞くとぅ、「面白い。」ってぃ言いゆる。はぁ?意味くじ判らんさいがよ。
別に、ばたふさっちまったりはし無ぇんだきどぅよ、にゃんぬ感情む起こらんさいが。単に物体が動き、音を発してぃうるぬを眺みてぃうるだきさいが。すぬ音が、声とぅ判断しきりる場合むあるんだきどぅよ、片言ぬ英単語をまんちゃ~まんちゃ~してぃから、意味くじ判らんさいが。モロちん、笑い芸人ぬ容姿は、標準ゆりむ、だいず劣ってぃうるさいがよ。話に、起承転結は無く、恐らくよ、共感を呼びたいふ~じ~にゃんだきどぅよ、得られる共感は、皆無に等しいさいが。仲間内でぃは、笑いをだう取ってうったぬかむ知りんきどぅよ、恩,義理,同情が無ぇとぅ笑いんぬでぃありば、すりは学芸缶ぬ催しを親しい連中ぬ前でぃ披露しるくとぅとぅ、にゃんら替わり無ぇさいがよ。
ぴきどぅんに関してぃは、見聞きしるぬ耐いうる連中むうるんだきどぅよ、みぅんは壊滅状態さいが。

|

« ま | トップページ | 軍は専門外? »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ま | トップページ | 軍は専門外? »