« 2017年1月 | トップページ | 2017年3月 »

2017年2月

2017年2月28日 (火)

最近の本屋

にゃんかよ、近所ぬ本屋~が、続々とぅ閉店してぃうるさいがよ。時代ぬ流れさいが。いや、本を読まん訳でぃは無ぇんだきどぅよ、通販でぃ買うとぅ、安だいだし、し~ぶんむ付くさいがよ。持ち運びぬナンギさむ無ぇしよ。
大手ぬ本屋は、存在してぃうるんだきどぅよ、いわゆる、町ぬ本屋は、絶滅必至かむ知りんね~。んきゃ~んは、おば~がに~ぶいしにゃがら、店番してぃうったんだきどぅよ。すんな~風景む、じぇんじぇん見んゆぅににゃりゆったさいが。
雑誌ぬ類にゃらばよ、こんびにぃでぃ買えるからよ、おきなわ野球大好きには、ちばってぃ欲しいさいがよ。大平山人は、ちばらんでぃむ良いきどぅよ。
何ゆりむ、本屋~が無くなってぃむ、じぇんじぇん支障が無ぇっちゅ~ぬが困ったむんさいが。閉店止むなしってぃ言う所さいがよ。

| | コメント (0)

2017年2月27日 (月)

呪い

にゃんかよ、呪いがはやってぃうるふ~な~。呪いに関しる商品が売りてぃうるってぃよ。藁を人ぬ形に束ねゆったむんや、動物ぬちら~を模した奴が、法外な値段でぃ売ってぃうるんだきどよぅ、すりが売りまくってぃうるってぃ話なぬでぃ、作ってぃうるゆくさ~た~は、笑いが止まらんハズね。
呪いにゃんっちゅ~むんは、むるゆくしでぃす。\(^_^)クソぬ役にむ立ちまひぇん。だったらよ、練習にゃんてぃ一切やらんでぃから、相手を呪いば、甲子園でぃ優勝でぃきるハズね。え、いった~ぬ周りでぃ、1名でぃむ、呪いにゆってぃ、不利益や不調を被りったぬがうるか~?うる訳無ぇさがよ。呪いにしる、幸福ぬまじないにしる、むるゆくしでぃす。すりでぃジン儲きしていうるぬは、詐欺師でぃす。あんにゃクソぬ役にむ立たんむんにジンや時間を使ってぃは、いけまひぇん。o(`_';)すんにゃジンがあるんだったらば、恵まれ無ぇわらば~た~に寄付しるか、風俗にでぃむ行くべき。

| | コメント (0)

2017年2月26日 (日)

さらばあまおう

最近買ったあまおうが、んも~、悉くハズレさいが。(-_-;)見た目は上等にゃんだきどぅよ、じぇんじぇんうむくんね~さいがよ。ひょっとぅしたら、ゆくしあまおうにゃぬかむ知りんさいが。o(`_';)
あば、ちぬ~買った、さがほのかは、うま~うまだったさいが。跡、どこだったか~?茨城ぬやつだったか~?すっちむ、うま~うまだったさいがよ。
あまおうは、安売りしてぃうる時にしか買いんきどぅよ、うむくんね~んだったらば、買う価値は無ぇさいがよ。
もうじき、苺ぬ季節む終わるからよ、くりから安売りが続くくとぅに期待しるさいがよ。

| | コメント (0)

2017年2月25日 (土)

わいどー平良

横浜ぬ平良が注目さりてぃから、ずっみさいがよ。(^o^)山口ぬ替わりに来たんだきどぅよ、横浜にとぅってぃは、大当たりさいがよ。\(^◇^)/特によ、加賀が最近調子が上がらんからよ、横手投げ投手が不足してぃうったさいが。以前は、加藤にゃんかがうったんだきどぅよ。平良には、是非とぅむ先発でぃ、ガンガン勝ち星を上ぎてぃ欲しいさいがよ。巨人が取らんかったらばよ、ひょっとぅしたらプロへぬ道は無かったかむ知りん。横浜に来なかったばよ、ひょっとぅしたら飼い殺しににゃってぃうったかむ知りん。やしがよ、現在、横浜でぃ期待ぬ投手とぅしてぃ、だいず注目さりてぃうる事実があるさいがよ。
平良が投ぎてぃから、ふくちんに繋ぎ、捕手は嶺井でぃ、3名でぃヒーローインタビューをしま~び~でぃブチかましてぃから、全国ぬ横浜ファンぬド肝を抜いてぃ欲しいさいが。
今年む横浜は、楽しましてぃくりそうさいがよ。(^o^)

| | コメント (0)

2017年2月24日 (金)

ハルサーエイカーその後

ハルサーエイカーぬ映画が公開さりてぃから2年以上が経つんだきどぅよ、ホームページむ顔本む、更新は行わりにゅぅににゃっちまいゆったさいが。もぅ、終わりかね~?(T^T)ハルサーエイカーでぃ無くてぃむ、福田萠子姉ぇ姉ぇや、FECぬ皆さんが、画面狭しとぅ躍動しる番組がありば良いんだきどぅよ。映画ぬ話題は、じぇんじぇん聞かんかったから、撃沈したぬかむ知りんきどぅよ。くりだき間が開いちまうとぅよ覚いてぃうらん人が増えてぃ来るからよ。(T^T)
マブヤーが、ありだき連続してぃ作らりてぃうるぬでぃ、差をつきらりちまった感じさいが。ハルサーエイカーぬ方が、うむっしだぬによ~。(T^T)

| | コメント (0)

2017年2月23日 (木)

チョコマドレーヌ

にゃんかよ、んなまよ、新潟の姉ぇ姉ぇた~ぬ間~でぃ、チョコマドレーヌがだいずはやってぃうるふ~な~。チョコマドレーヌを渡したらばよ、女子大生ぬ姉ぇ姉ぇとぅ、ホイホイ友達ににゃりるってぃよ。
え、じゅんにか~?
あばっ、じゅんにさいがよ。
しっかし、にゃんでぃチョコマドレーヌなぬか~?(^_^;)理由はあるんだろうきどぅよ、重要なぬは結果さいが。やしがよ、うむくんね~チョコマドレーヌでぃは、ダミってぃよ。o(`_';)だいずうま~うまぬ~でぃ無ぇとぅ、姉ぇ姉ぇた~は納得し無ぇらしぃさいが。新潟とぅ言えばよ、米文化ぬ地~ってぃ言う印象があるきどぅよ、イタリアン等ぬ、小麦文化む根付いてぃうるから、小麦ぬ菓子が、煎餅に対応してぃうってぃむ、不思議でぃは無ぇさいがよ。ひょっとぅしたらよ、安田ヨーグルトに負けないように~ってぃ言うてぃから、普通ぬマドレーヌでぃは無くってぃよ、チョコマドレーヌなぬかむ知りんさいが。
普通ぬマドレーヌにくるざ~た~を使うとぅ、色ぬ問題が発生しるんだきどぅよ、チョコマドレーヌだったらば、じぇんじぇん問題無ぇさいが。更によ、シ~カ~サ~や、カ~ブチ~をよ、生地に混じ込むんでぃは無くってぃよ、でぃきあがりにかけるとぅ、ずっみさいがよ。いや、聞いた話だきどぅよ。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年2月22日 (水)

地べた荷物

最近よ、電車ぬ床に荷物を置いてぃから、すりを両足でぃ挟み、電話遊びしるぬが流行りまくってぃうるさいが。
っっっっっだいっっっっっず邪魔!凸(`_';)
し~ぶんによ、座ってぃうる人間ぬ靴ぬ上に置き、慌てぃてぃ足をどかしてぃ、荷物を置き易くし、電話遊びを快適にさしてあぎるゆぅにしてうるさいが。はぁ?正気か?ばんむ何度かやらりたくとぅがあるきどぅよ、すんにゃ時には、即効でぃ、荷物ぬ上に靴を載しるさいが。見ず知らずぬ人ぬ靴に荷物を無断でぃ載しるくとぅを是とぅしるんだから、見ず知らずぬ人に、荷物に靴を載しらりるくとぅむ是とぅしんとぅ、道理が合わんさいがよ。いった~が快適に電話遊びしるたみに、ばんが窮屈な思いをしんとぅならん理由にゃんず、皆無さいがよ。
駅員む、抜き打ちでぃ車両を調びてぃから、床に置いてぃうるプリムヌを注意しるべき。

| | コメント (0)

2017年2月21日 (火)

軍は専門外?

旋風を巻き起こし続きてぃうるドナルドおじ~だきどぅよ、軍関連についてぃは、目立ったくとぅをしてぃうらんさいが。現状問題が1段落ついてぃから~ってぃくとぅかむ知りんさいが。ドナルドおじ~は、経済についてぃは経験豊富ちゃんぷる~ふ~な~だきどぅよ、軍についてぃぬ情報をばんは知らんさいが。他人に意見を乞うぬか、どぅ~かってぃ~にばんみかすぬか判らんきどぅよ、いずりにしる、沖縄に寄生してぃうるアメリカ~を引き上ぎるんだったらばよ、歓迎さいがよ。国内に置いてぃういたらば、悪さしかし無ぇ糞共をアジアぬ辺境に押しつきてぃうるんだからよ、自国に引き取る~っちゅ~選択枝は無ぇとぅしてぃむ、軍事拠点になり得ない沖縄に寄生さしてぃうく意味が無ぇってぃくとぅを感じらりるか否かさいが。んまぁ、すんにゃぬゆりむ、中東に力を入りてぃから、日本ぬアメリカ~軍にゃんずぬ優先順位は、だいず低いぬは当然だきどぅよ。
ドナルドおじ~が、チブルポンじゃ無きりば、沖縄に寄生さしてぃうくくとぅはしずに、北九州かフィリピンに移すハズね。

| | コメント (0)

2017年2月20日 (月)

女笑い芸能人

最近テレビに頻繁に出ゆる、みどぅんぬ笑い芸人だきどぅよ、テレビに出るから人気ににゃったぬか、人気ににゃったからテレビに出るゆぅににゃったぬかは知らんきどぅよ、じぇんっっっっっじぇんうむくんね~さいがよ。やしが、「面白い。」って言う奴らがだううるさいが。やしがよ、すいつらむよ、笑わんとぅ、跡から聞くとぅ、「面白い。」ってぃ言いゆる。はぁ?意味くじ判らんさいがよ。
別に、ばたふさっちまったりはし無ぇんだきどぅよ、にゃんぬ感情む起こらんさいが。単に物体が動き、音を発してぃうるぬを眺みてぃうるだきさいが。すぬ音が、声とぅ判断しきりる場合むあるんだきどぅよ、片言ぬ英単語をまんちゃ~まんちゃ~してぃから、意味くじ判らんさいが。モロちん、笑い芸人ぬ容姿は、標準ゆりむ、だいず劣ってぃうるさいがよ。話に、起承転結は無く、恐らくよ、共感を呼びたいふ~じ~にゃんだきどぅよ、得られる共感は、皆無に等しいさいが。仲間内でぃは、笑いをだう取ってうったぬかむ知りんきどぅよ、恩,義理,同情が無ぇとぅ笑いんぬでぃありば、すりは学芸缶ぬ催しを親しい連中ぬ前でぃ披露しるくとぅとぅ、にゃんら替わり無ぇさいがよ。
ぴきどぅんに関してぃは、見聞きしるぬ耐いうる連中むうるんだきどぅよ、みぅんは壊滅状態さいが。

| | コメント (0)

2017年2月19日 (日)

にゃんかよ、最近ぬに~せ~た~は、「本当ですか?」ぬくとぅを「ま」ってぃ言うってぃ?ばんは直接言わりゆったくとぅは無ぇんだきどぅよ、わらば~が話してぃうるとぅ、頻繁に「ま」「ま」ってぃ聞くいるぬでぃ、すりかむ知りんさいが。ばんはよ、ジャイアントロボぬ真似してぃうるんだとぅ思ってぃうったんだきどぅよ。50年近い時を越いてぃ復活した、承諾を意味しることばだとぅ思ってぃうったんだきどぅよ。
「飛べ、ジャイアントロボ!」
「まっ」
「ま」っちゅ~たらばよ、くり以外に考いらりんさいがよ。
次はギロチン帝王を復活さしるべき。

| | コメント (0)

2017年2月18日 (土)

兄殺し

いいくらにゃんでぃむ、肉親を殺すか~?いやはや、末期的状態さいが。恐怖政治を貫いてぃから、すぬ先にある物が何なぬかにゃんてぃ考いるくとぅがでぃきんふ~な~。目先ぬくとぅぬみを考いるしか無ぇさいがよ。
しっかしよ、暴走しるにむ程があるさいがよ。
後ろ楯は、ギリギリまでぃかばい続きるんだろうきどぅよ、やしがよ、じぇんじぇん得が無ぇってぃ判ったらばよ、とぅっとぅとぅ梯子を外すんじゃ~無ぇかってぃ思うさいが。
最後に頼りるぬは肉親っちゅ~ぬが多いんだきどぅよ、すりが叶わんかったんだからよ、くりはもう、親ぬ育てぃ方が悪かったってぃ言うくとぅさいが。

| | コメント (0)

2017年2月17日 (金)

元海兵隊員のゆくしむに~

しっかしよ、物の見事な狂いっ振りさいが。人を殺したにむ関わらず、意味不明な戯言。さすがは海兵隊さいが。まともな教育を受け、まともな思考がでぃきる人間とぅは、根本的に違うさいが。見た目は確かに人間に見えるきどぅよ、所詮は別ぬ下等な生き物さいが。人類ぬ常識は、全く通じまひぇん。
海兵隊ぬ中でぃむ、突出してぃプリムヌってぃ?いや~、少なくとぅむ、ばんが知りうる海兵隊ぬプリムヌた~は、皆同じ知能水準さいが。んまぁ、入れ知恵さりたくとぅは明らかだきどぅよ、すりが消化でぃきんから、更に昏迷深みた戯言ににゃるさいが。3分後に話をさしりばよ、全く違ったくとぅをほざくんだハズ。
被害者や被害者ぬ家族を全く考い無ぇぬが、軍人ぬ軍人たるゆえんさいが。あった~はよ、傀儡国ぬ奴隷とぅ思ってぃうるんだろうきどぅよ。
きっとぅよ、内地ぬ腰抜け腐れ報道機関は、取り上ぎずに、無かったくとぅにしるんだハズね。

| | コメント (0)

2017年2月16日 (木)

タイガーマスクW

本間むよ、一端新日を追放さりたのに復帰したんだからよ、飯伏む復帰しりるんじゃ無ぇか?集客は充分望みるし、よ。WWEにむ、定期参加はでぃきんふ~な~。とぅ、にゃるとぅよ、やっぱり新日さいがよ。
最初はタイガーマスクWでぃ、すぬ内覆面をばんみかしてぃ飯伏に戻りば良いさいがよ。人余りぬ新日だきどぅよ、飯伏ぬ席はいつでぃむあるさいがよ。ケニーがよ、ありだき活躍してぃうるんだからよ、飯伏むちばらんとぅ~。ハーリーが新日に復帰したからよ、ハーリー対飯伏にゃんてぃ、だいずちむわさわさ~しるさいがよ。
やしが、タイガーマスクWは、番組ぬ題名でぃよ、すりに出てぃうるぬは、タイガーマスクにゃんだきどぅよ。(^_^;)山崎がコロコロ負きてぃうるしよ、年齢む年齢だからよ、んみかす良い口実ににゃるさいがよ。
やしが、どう考いてぃむ、人が余り過ぎてぃうるさいが。WWEぬNXTふ~な~下部組織を作ってぃ、値段を抑いた興行をしるなり何なり、若手に試合しる機会を与いんとぅいかんさいが。

| | コメント (0)

2017年2月15日 (水)

敬遠

敬遠を申告制にしる何ずとぅ言う、プリったくとぅが行わりゆぅとぅしてぃうるさいがよ。凸(`_';)緊張感ぬ欠如を何とぅ考いてぃうるんか~。(-_-;)
暴投とぅ打撃可能な位置ぬ間~に投ぎるくとぅは、技術さいが。単に、とぅんでぃむ無ぇ所に投ぎりば良い訳でぃは無ぇさいがよ。走者がうる際には、更によ、次ぬ次ぬ塁へぬ進塁は許さんゆぅにしんとぅいかんさいがよ。すりをよ、単によ、試合時間ぬ短縮にゃんずとぅ言う、腐った理由でぃよ、重要な駆け引きが無くなってぃしまいゆるとぅ思うとぅよ、だいず悲しいさいがよ。(T^T)
日本はよ、アメリカ~ぬ傀儡国だからよ、すぐ~に右に習いするハズね。野球が野球でぃ無くなるさいがよ。(-_-;)だいずわじわじ~。

| | コメント (0)

2017年2月14日 (火)

乞食

アメリカ~軍から、ジンを恵んでぃむらってぃ、武器を作り腐るたみぬ技術研究をしてぃうる乞食がうるみて~さいがよ。凸(`_';)え、乞食、恵んでぃむらった時は、「おありがとうござ~い。」ってぃほざき腐っただろうにゃ?
しっかし、研究者とぅしてぃぬ自尊心ぬ欠片む無ぇさいが。ジンが無ぇとぅ研究でぃきんってぃ?え、すんな軍ぬたみぬ研究にゃんず、端からしんくってぃ良いさいがよ。軍にジン恵んでぃむらってぃ研究しる時間があるにゃらば、町に繰り出してぃ、チリでぃむ拾ってぃうり。
「平和利用のための研究。」ってぃ、すんにゃゆくし、た~む信じる訳無ぇっちゅ~くとぅむ判らんぬか?(・_・;)いやぁ、判ってぃうるゆな。すりゆりむ、すんにゃ稚拙なゆくしでぃ、皆を騙しるとぅ思ってぃうるくとぅに、狂気を無様さを感じるさいが。
乞食は、3日やったら辞みらりんってぃ言うからよ、あにひゃ~、くりからむ続きるハズね。だいず嘆かわしいさいが。

| | コメント (0)

2017年2月13日 (月)

辺野古への暴挙

辺野古ぬ海へぬ、チリ投入が本格的ににゃってぃ来腐ったさいが。にゃんっちゅ~てぃむよ、煽動してぃうるぬは、アメリカ~ぬ忠実な犬た~さいが。所詮は畜生、家畜さいがよ。せいぜい、理解可能な日本語は、「お手」「お座り」位さが。ちびっとぅ上等だったら、「伏せ」何かがでぃきるかむ知りんきどぅよ、海兵隊についてぃぬ話にゃんずは、理解でぃきる道理が無ぇさいがよ。
だからよ、すんにゃ輩とぅは、話してぃむ時間ぬ無駄さいが。だったらばよ、どぅんな~しるか?簡単さいが。選挙ぬ際に選ばなきりば良いさいがよ。ちゃんとぅ、アメリカ~ぬ犬でぃは無ぇ政治家を選びば良いさいが。やしがよ、すんにゃ簡単なくとぅむ、プリムヌ倭人にはでぃきんさいがよ。アメリカ~に徹底的に洗脳さり、腐れ報道機関ぬ情報を鵜呑みにしる。ま~んてぃプリムヌさいが。
やしがよ、にゃんでぃちゃんとぅ言わんぬかね~?沖縄が、朝鮮半島からむ、北京からむ、日本でぃ1番遠い都道府県だ~ってぃよ。んまぁ、すんにゃ~言うとぅよ、九州北部ぬ連中がブチ切れるからかむ知りんきどぅよ。しっかし、未だに沖縄ぬ地理的優位性なんずとぅ言うゆくしをよ、後生大事に論じてぃうるプリムヌた~がだううってぃから、困ってぃしまってぃわんわんわわんさいがよ。
他人任しなぬがわじわじ~しるきどぅよ、とぅりあいずよ、ドナルドおじ~にブチ切れてぃむらってぃから、軍を引き上ぎるか、閉鎖遊園地跡に持って行くか~さいが。ドナルドおじ~ぬ言うくとぅにはよ、尻尾振ってぃ「ワン」とぅしか言えんからよ。

| | コメント (0)

2017年2月12日 (日)

破産

NOAHが撃沈たぬは、まぁ、想定通りにゃんだきどぅよ、何て?田上が代表だった所が破産してぃ、興行会社は残ったって?意味くじ判らんさいがよ。NOAHぬ物販権は、新日が買い取った~ってぃ聞いてぃうるきどぅよ、すりはどぅんな~したんかね~?今回ぬ強制送還でぃ、すくいら辺む帳消しなんか?
グチャグチャでぃ意味くじ判らんさいがよ。
森嶋や平柳や金丸ぬ判断は正しかったとぅ言えるさいが。潮崎は、ハズレ。(^_^;)
んまぁ、春位には、大勢が判明しるとぅは思うきどぅよ。新日ぬ契約更改でぃ、ばんみかさりた連中とぅ、NOAHを離脱しる連中でぃ、方舟にゃらぬ泥船作ってぃから撃沈しるぬは、明らかさいがよ。受け口は秋山かね~?(^_^;)武藤ぬ所は行かんか~?すりとぅむ、引き受きるたみに、武藤ぬ所は人減らししたんかね~?
グチャグチャでぃ意味くじ判らんさいがよ。
そう言えば、パンクラスむ、最近聞かんね~。鈴木とぅ富家とぅ佐藤は、サムライでぃ観てぃうるきどぅよ。
今の所安泰なぬは、新日とぅDDTとぅ大日位さいが。

| | コメント (0)

2017年2月11日 (土)

魚料理店

くぬ前よ、前から気になってぃうった店に行ってぃ来たさいがよ。ん~、分類とぅしてぃは、会席料理を謳ってぃうるきどぅよ、和食居酒屋~ってぃ感じさいが。
んまずは、飲み物ってぃ。天敵はカシスオレンジでぃ、ばんは生ビールでぃ、子ぴゅ~は茶。生ビールは、普通。特筆すびき点は無ぇさいが。して、カシスオレンジは、だいず甘くてぃ、天敵大喜び。
して、刺身。っっっっっだいっっっっっず豪華!(@_@;)して、っっっっっだいっっっっっずうま~うま!ぶったまぎたさいがよ。前菜ぬ、野菜ぬピーナッツバター和いむ美味かったきどぅよ、子ぴゅ~ぬ口には合わんかったってぃ。
すぬ後、1名につき、3種を献立から選ぶってぃ言うからよ、丁度9品あったから、むるてぃ~ちづつってぃ言ったらば、鰈が品切れってぃ。(-_-;)して、手羽先に変更。魚料理は、どぅりむ上等だったきどぅよ、野菜とぅ手羽先は、今てぃ~ちだったってぃば。他ぬ客が食ってぃうったステーキは美味そうだったから、次回に頼むべき。
例にゆってぃ、骨ぬ皮む残さず食ってぃから、厨房をたっくるしてぃ帰ったさが。返る途中でぃ、子ぴゅ~がアレルギー症状を発症。あがい、青魚かね~?薬飲ましてぃ、ぬ~あらんかったさいが。
値段とぅ内部は、満足だきどぅよ、全体的にま~すが効き過ぎさいが。にゃんかよ、健康食を謳ってぃうるきどぅよ、あんにゃに塩分を取ってぃはダミさいがよ。

| | コメント (0)

2017年2月10日 (金)

下劣太巻き

2月3日にインチキ価格でぃ暴利を貪ってぃうった太巻きが、ようやく通常価格に戻りゆったさいがよ。何て?縁起物って?あがい、だったらよ、練習むしんとぅ、腹ブッ壊すまでぃ2月3日に太巻き食いば、甲子園でぃ春夏連破でぃきるってぃ?2月3日に太巻き食びんかったらば、野球部は廃部ににゃるってぃ?
プリムヌさいが、ま~んてぃ~。凸(`_';)
すんにゃ糞ぬ役にむ立たん迷信に、時間とぅジンを使うんだったらばよ、素振りしるか、エロ本買った方が、だいず上等さいがよ。
しっかしよ、瞬く間に広まったさいが。まぁ、倭人ぬ好きそうな迷信でぃはあるんだきどぅよ。更に、食品業界にとぅってぃは、歓迎だからよ。すんでぃむってぃよ、腰抜け腐れ報道機関が、調子に乗ってぃ大騒ぎ。(-_-;)
ばんは太巻きは好きだきどぅよ、わじゃわじゃ普段ゆりむ安い食材に、高いジンを出すくとぅは、じぇぇぇぇぇったいにしんからよ。

| | コメント (0)

2017年2月 9日 (木)

やな~靴

ん~、やっぱり安だいな靴は、ダメさいが。底ぬ減りが早いし、馴染むまでぃにぱぐが痛くなっちまうさいがよ。
たかだか500円ぬ違いでぃ、雲泥ぬ差を感じたさいが。見た目、形にゃんかはよ、却ってい安だいな靴がかっちょ良いとぅ思いゆったんだきどぅよ。安物買いぬ銭失いとぅは、正にくぬくとぅさいが。
とぅりあいずよ、次ぬ靴は、500円高い奴だからよ、様子見~さいが。すりにゆってぃよ、次ぬ次ぬ靴をにゃんにするかを決めるべき。今ぬ靴ぬ前ぬ靴は、だいず上等だったんだきどぅよ、先が尖ってぃうったからよ、すくが気に入らんかったさいがよ。
鞄とぅ靴は、ケチったら、いかんさいが。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年2月 8日 (水)

自業自得

全くよ、朝鮮半島から姉ぇ姉ぇた~を誘拐してぃ来てぃよ、日本軍ぬプリムヌた~ぬ性奴隷にしにゃかった何ずとぅ、よくむ恥ずかしぎむ無く本に書いてぃから、売ろうとぅしたむんさいが。
宮古や伊良部にだうあった、すんにゃ地獄ぬ施設は、宮古人でぃあるおば~やおじ~は、皆知ってぃうったさいが。今でぃは皆高齢だし、んきゃ~んぬ忌まわしい記憶だから、話したがら無ぇだろうきどぅよ、ばんがぐま~な頃には、良く聞かさりたむんさいがよ。
自主的に来たってぃ?バカむ休み休み言え!凸(`_';)すんにゃ姉ぇ姉ぇた~が、夜な夜な星空を見上げ涙し、日本軍ぬプリムヌた~がチビまくってぃとんずらしる時に、石を投ぎるか~。常識でぃ考いれ!凸(`_';)
すんにゃゆくしをブチかますくとぅは、愛国心とぅは言いまひえん。す・り・は~虚栄心とぅ言います。\(^_^)常識でぃす。小学校中学年までぃは、理解でぃきんかむ知りんきどぅよ、高学年以降にゃらば、た~でぃむ理解でぃきるさいがよ。
しっかし、すりを宿泊施設ぬ部屋に置くとぅは、狂気、欺瞞、まぁ、やな~チブルでぃあるくとぅに、間違い無ぇさいがよ。
いずりにしる、自業自得さいがよ。

| | コメント (0)

2017年2月 7日 (火)

選抜に沖縄代表は出ないが

すんにゃ訳でぃよ、今年む選抜(≠センバツ)には、沖縄ぬ高校が出んぬだきどぅよ、沖縄から海外に行った若人が、すぬ行き先ぬ高校から甲子園にやってぃ来るさいがよ。沖縄に残ってぃむ、海外に行ってむ、同じうちなんちゅ~さいが。うちなんちゅ~が甲子園でぃ躍動しる姿を観るくとぅは、ま~んてぃぷからすさいが。(^_^)やしがよ、すんにゃ選手を観るたみに、甲子園までぃ足を運ぶかっちゅ~とぅ、残念にゃがら、すりは無ぇさいがよ。(_ _;)
夏は、どぅんな~してぃむ沖縄ぬ高校は出場しるからよ、すぬ時に甲子園でぃ、精一杯ぬ応援をしるからよ。
去年ぬ秋は、美来工科が、チブルてぃ~ち抜きてぃうったきどぅよ、くぬ冬を経てぃ、どぅんな~なったかね~?だいず楽しみさいがよ。選抜に出る沖縄ぬ高校が無ぇっちゅ~くとぅはよ、沖縄ぬ全てぃぬ高校が、無念な気持ちを持ってぃうるってぃくとぅさいが。すぬ無念さをよ、春に、更に夏に晴らしてぃくみそ~りよ。
去年ぬ秋に、総実ぬ試合を観てぃから、ばんはだいずうどぅるいたんだきどぅよ、すぬうどぅるきを越いるうどぅるきを味わいたいってぃ~むんさいがよ。
未だ未だ、ひじゅ~な日々は続いてぃうるきどぅよ、気温は着実に上昇し、うりずんに近づいてぃうるさいが。春ぬ息吹を甲子園でぃ感じつつ、春季大会でぃむ感じるまでぃ、2カ月を切りゆったさいが。今年む、若人ぬ諸君よ、ばんたが沖縄ぬ野球バカた~をよ、どうか狂喜乱舞さしてぃくみそ~り。m(^_^)m

| | コメント (0)

2017年2月 6日 (月)

陳腐な学芸会

48打席連続三振やら、黒い服を纏ったぴきどぅんた~が奇妙な踊りをしるぬが幅を効かしてぃ久しいきどぅよ、ようやくよ、すぬ狂った風潮が下火ににゃってぃ来たふ~な~。質ぬ悪い、陳腐な学芸会すぬむぬが、連日テレビでぃ垂り流さりてぃよ、風呂でぃ耳を良~っく洗わんとぅ、ししゃなってぃ思ってぃうったから、歓迎さいがよ。
んまぁ、30年後位に、「あの人は今」ふ~な~な番組に出るまでぃ、消いてぃるべき。ばんは見んきどぅよ。
そう言えば、テレビぬ宣伝でぃむ、意味ぬ無ぇ踊りをしるぬが、だうあってぃから、困ってぃしまってぃわんわんわわんさいがよ。賃貸住宅ぬ宣伝でぃ、思わず眉を潜みてぃしまう、醜悪な踊りをしたり、後よ、ラップとぅか言う、アメリカ~ぬ音楽を猿真似した、惨めな歌を歌いにゃがら踊るわらば~た~ぬ宣伝む、悲惨なくとぅくぬ上無ぇさいがよ。
商品とぅぬ関連性が無ぇからよ、にゃんぬ宣伝だか、じぇんじぇん記憶に残らんぬがずっみさいがよ。
すんにゃ宣伝でぃ無くとぅむよ、シャンペンニューやらオ~モ~レツやらぬ宣伝ぬようによ、安上がりでぃ、だいず印象に残る宣伝を作ってぃ欲しいむんさいが。

| | コメント (0)

2017年2月 5日 (日)

日本空軍の戦闘機脱輪凸(`_';)

2017年1月30日、日本空軍ぬ戦闘機が離陸時に脱輪し腐ってぃ、那覇空港が閉鎖さりゆった。凸(`_';)
当然、損害賠償しるんだろうな。凸(`_';)
糞ぬ役にむ立たん飛行ごっこに失敗したせいでぃ、業務上ぬ支障や損害を被った人がだううるんだきどぅよ、知らんぐぁ~ししるんか?まぁ、軍人はしるんだろうきどぅよ、え、腰抜け腐れ報道機関よ、いった~ぬ使命は、真実を真実しるくとぅさいがよ。賠償しれってぃ言うぬが怖いんだったらば、言わんでぃ良いさいが。やしがよ、損害賠償をしてぃうらんってぃ言う事実は事実とぅしてぃ、報道しんとぅいかんさいがよ。まぁ、所詮は腰抜けだから、やらんぬは、火~を見るゆりむ明らかだきどぅよ。
爆音轟かし、高い燃料を使い、糞ぬ役にむ立たん飛行ごっこしたあげく、大勢ぬ人に迷惑をかきる。やさ、軍っちゅ~ぬは、そう言う腐ったゴミ溜めぬ組織さいが。物を壊し、人を殺してぃジンを恵んでぃむらい生計を立てぃてぃうる輩ぬ集う場~さいが。いや、そもそもよ、日本に軍はあってぃはいかんさいが。凸(`_';)憲法違反でぃす。
飛行ごっこして~んだったらば、いった~ぬ小遣いでぃ、ゲームセンターでぃむ行ってぃから、飛行ゲームでぃむしれ。
どうしよ、「遺憾に思います。」にゃんずとぅ、口先だきぬ戯言をほざいてぃ幕引きにしるんだろうきどぅよ。卑怯でぃ、自尊心だきは人一倍ぬ軍幹部ぬやるくとぅは、ま~んてぃプリムヌさいが。

| | コメント (0)

2017年2月 4日 (土)

にごり酒

ばんは普段、日本酒はじぇんじぇん飲まんさいがよ。泡盛ぶわ~っかり。すんな中、くぬ前よ、天敵がにごり酒にゃる物をもらってぃ来ゆったってぃば。して、恐らく冷やしてぃ飲むんだろうね~ってぃくとぅでぃ、冷蔵庫にブチ込んでぃ、1週間位ばんみかした日、天敵がよ、「にごり酒飲んでみようよ。」ってぃ言ってぃ来ゆった。丁度良いさいが。冷蔵庫ぬ空間を占有してぃうってぃから、邪魔だったさいが。
ばんはまず、味見しましょうかね~ってぃ思ってぃうったんだきどぅよ、いっきにゃり天敵は、コップになみなみと注ぎゆった。まぁ、仕方無ぇさいがよ。
んでぃ、乾杯。

敵「うえ~。(-。-;)何これ。」

っちゅ~くとぅでぃ、天敵ぬ口には合わんかったらしぃさいが。(^_^;)度数は20。ばんは知らんきどぅ、日本酒ぬ範疇とぅしてぃは、高いんか?天敵は、むっとぅ甘くてぃ、果物かじゃ~ぬ飲み物とぅ思ってぃうったそうさいが。
んまぁ、くんにゃむんじゃ~無ぇんか?知らんきどぅ。
結局、コップ2杯、恐らく、400ml位をばんはピスタチオを食びにゃがらばんみかしたってぃば。やしがよ、じゅんに20度か~?すんにゃに無ぇ気がしる。グルングルンしんかったしよ。醸造酒でぃあるからよ、蒸留酒とぅは、じぇんじぇん違う味わいさいが。
やしが、すんにゃに美味いとぅは感じんかったさいが。(^_^;)料理に使うか、悩み所さいがよ。

| | コメント (0)

2017年2月 3日 (金)

おじ~の日本批判

トランプおじ~が、日本や日本企業に対してぃ、厳しく理不尽な発言をし、すりに対してぃ、インターネット上でぃブツクサ言うてぃうるだきぬプリムヌや、喜んでぃ取り上ぎてぃうる腐れ報道機関がうるきどぅよ、すんにゃぬ、むる的外りさいがよ。
だってぃよ、アメリカ~はよ、日本とぅ言う傀儡国ぬ宗主国さいがよ。植民地ぬ親分さいが。そいつはよ、何を言ってぃむ、やってぃむ許さりるっちゅ~ぬは、当然ぬくとぅさいが。すぬくとぅに対してぃよ、従順に「ご無理ごもっとも。はは~。」っちゅ~てぃ平伏しりば、政治的地位は安泰だ~ってぃよ、尻尾振ってぃひれ伏してぃうる奴らばっかりさいがよ。そいつらがひれ伏してぃうる限り、インターネット上でぃブツクサ言うてぃむ、腐れ報道機関が面白おかしく扱ってぃむ、じぇんじぇん伝わらんさいがよ。んまぁ、仮に伝わってぃむよ、奴隷ぬ言うくとぅに耳を傾きる訳無ぇさいがよ。常識でぃす。
くくはトランプおじ~に、「日本に自治があると思っているのは妄想だ。」とぅ、沖縄でぃ60年前に高らかに宣言さりた、アメリカ~ぬ考い方を満天下に示してぃ欲しいさいがよ。すりくすが、自称世界ぬ警察、他称テロ国家ぬ自己矛盾を解消しるたみの1歩ににゃるハズ。.....多分よ。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年2月 2日 (木)

神とレジェンド

じぇんじぇん整った容姿でぃは無ぇぴきどぅんに、「イケメン」にゃんずとぅプリったくとぅをほざきまくってぃうる倭人がよ、最近は、何にでぃむ、「神」だぬ「レジェンド」だぬほざくぬでぃ、だいずばたふさっちまうさいがよ。凸(`_';)
「伝説」ってぃ言ってぃはダミでぃよ、「レジェンド」ってぃ言わんとぅいかんらしぃさいが。にむ関わらず.「ゴッド」でぃは無く「神」っちゅ~ぬが、意味くじ判らんさいがよ。さすがは倭人。
交差点でぃ道を譲ってぃくりたら、「神」。野球ぬ調子が良きりば、「神。」え、道をゆずってぃくりるとぅよ、アミノ酸がタンパク質に変わり、代謝を始みるんか?いや、そもそもよ、「神」っちゅ~ぬは、ばんたが味方なんか?「神」とぅ認定しるうわは、「神」を超えた存在なんか?全く、噴飯物さいが。いや、うむっしにゃんじゃ無く、余りぬプリムヌ加減に、呆りまくってぃうるさいがよ。
して、腰抜け腐れ報道機関が、「神」だぬ「レジェンド」だぬを謡いば、視聴率やら部数を稼ぎるとぅ、だいず安直な判断をし腐り、世ぬ中に氾濫さしてぃうる。せいぜい、「生けるレジェンド」ならぬ、「生ける屍」にぇいむにゃってぃから、とぅるばってぃうり。凸(`_';)

| | コメント (0)

2017年2月 1日 (水)

裏口採用

ん~、裏口採用を命令したぬは問題だきどぅよ、すりゆりむ、やったぬに、「やっていまひぇ~ん。」とぅスッとぼきたぬが、ばんは1番ぬ問題だとぅ思うさいがよ。(-_-;)やったくとぅを認めずスッとぼきるぬは、倭人ぬ常套手段さいが。o(`_';)すんにゃぬ、真似してぃはいかんさいがよ。o(`_';)
唯一ぬ救いは、すぬ命令に従わんかったっちゅ~くとぅさいが。更に、従わんかったっちゅ~くとぅを直接報告したくとぅさいが。くりやさ!o(`_';)くりくすが、うちな~ぬ心意気さいがよ。倭人には、逆立ちしてぃむでぃきん、倫理観にあふりた行動さいが。圧力に屈し、採用してぃうったらとぅ思うとぅ、背筋が凍るさいが。よくぞ、よくぞ踏みとどまったさいがよ。(T^T)
水際でぃ守った教育ぬ場をばんたがうちなんちゅ~は、更に守らんとぅいかんさいがよ。o(`_';)

| | コメント (0)

« 2017年1月 | トップページ | 2017年3月 »