« にごり酒 | トップページ | 陳腐な学芸会 »

2017年2月 5日 (日)

日本空軍の戦闘機脱輪凸(`_';)

2017年1月30日、日本空軍ぬ戦闘機が離陸時に脱輪し腐ってぃ、那覇空港が閉鎖さりゆった。凸(`_';)
当然、損害賠償しるんだろうな。凸(`_';)
糞ぬ役にむ立たん飛行ごっこに失敗したせいでぃ、業務上ぬ支障や損害を被った人がだううるんだきどぅよ、知らんぐぁ~ししるんか?まぁ、軍人はしるんだろうきどぅよ、え、腰抜け腐れ報道機関よ、いった~ぬ使命は、真実を真実しるくとぅさいがよ。賠償しれってぃ言うぬが怖いんだったらば、言わんでぃ良いさいが。やしがよ、損害賠償をしてぃうらんってぃ言う事実は事実とぅしてぃ、報道しんとぅいかんさいがよ。まぁ、所詮は腰抜けだから、やらんぬは、火~を見るゆりむ明らかだきどぅよ。
爆音轟かし、高い燃料を使い、糞ぬ役にむ立たん飛行ごっこしたあげく、大勢ぬ人に迷惑をかきる。やさ、軍っちゅ~ぬは、そう言う腐ったゴミ溜めぬ組織さいが。物を壊し、人を殺してぃジンを恵んでぃむらい生計を立てぃてぃうる輩ぬ集う場~さいが。いや、そもそもよ、日本に軍はあってぃはいかんさいが。凸(`_';)憲法違反でぃす。
飛行ごっこして~んだったらば、いった~ぬ小遣いでぃ、ゲームセンターでぃむ行ってぃから、飛行ゲームでぃむしれ。
どうしよ、「遺憾に思います。」にゃんずとぅ、口先だきぬ戯言をほざいてぃ幕引きにしるんだろうきどぅよ。卑怯でぃ、自尊心だきは人一倍ぬ軍幹部ぬやるくとぅは、ま~んてぃプリムヌさいが。

|

« にごり酒 | トップページ | 陳腐な学芸会 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« にごり酒 | トップページ | 陳腐な学芸会 »