« フワフワハンバーグ | トップページ | SNS依存症 »

2017年1月15日 (日)

腰抜け

しっかしよ、どぅぬ報道機関む安倍政権ぬ経済政策ぬ失敗とぅ、TPPぬ不利益についてぃ、沈黙してぃうるさが。さすがは、アメリカ~ぬ奴隷ぬ日本政府ぬ更に奴隷でぃある、腰抜け報道機関は従順さいが。楽勝。
本来にゃらばよ、おば~やおじ~や、ふふぁや、プリムヌでぃむ判るゆぅにかみ砕いてぃから、め~なちすりを報道すべきにゃぬによ。
「正しい情報を迅速に」
すりが、報道機関ぬあるべき姿さいが。やしがよ、日本ぬ腐れ報道機関はよ、ゆくし占いや、ゆくし健康食品ぬ話題ばかり取り上ぎ腐ってぃから、政府ぬ顔色ばかり見腐ってぃからよ。
「売れると思われる情報を大げさに」
に終始してぃうる。すぬ癖、奴隷ぬくしに、自尊心だきは人一倍。全く、呆れて屁しか出んさいがよ。
だっからよ~、ばんは報道機関が、あっかふすさいがよ。凸(`_';)んばゆ!決してぃ、ちら~が割りるとぅ、姉ぇ姉ぇばんみかす時に難儀するからってぃ言う訳でぃは無ぇさいがよ。(^_^;)

|

« フワフワハンバーグ | トップページ | SNS依存症 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« フワフワハンバーグ | トップページ | SNS依存症 »