« どら焼 | トップページ | 蜆の醤油煮 »

2017年1月23日 (月)

無念

結果は結果とぅしてぃ、受き止みんとぅいかんさいが。更に、ばんは宮古に住民票が無ぇからよ、市長選挙ぬ投票権が無ぇさいが。だからよ、ビツクサ言う言葉ぬ説得力は、んなま宮古でぃ暮らしてぃうる人た~に比びてぃ、雲泥ぬ差~だとぅ言うくとぅは、重々理解してぃうるさいが。
やしがよ、日本軍を招き入り免罪符を恵んでぃやったとぅ言う屈辱。海上封鎖さり、日本軍ぬ連中の蛮行を黙ってぃ見過ごすくとぅしかでぃきんかったあぬ地獄。時間がすりを忘りさしたんか~?目先ぬジンは必要さいが。すりは重々判るさいが。やしが、軍だきは、認みてぃはいかんさいがよ。o(`_';)
宮古人とぅしてぃ、すぬくとぅを誇らしく思ったり、恥ずかしく思ったり、何度む繰り返してぃ来たさいが。やしが今回は、だいず恥ずかしく思うさいが。何ゆりむ、先祖ぬ皆さんに対してぃ、顔向きがでぃきんさいがよ。
全世界ぬ皆さん、ごめんなさい。m(T^T)m

|

« どら焼 | トップページ | 蜆の醤油煮 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« どら焼 | トップページ | 蜆の醤油煮 »