« 豚筋肉 | トップページ | 潮崎 »

2017年1月28日 (土)

大韓民国の従軍慰安婦像

今回ぬ大韓民国ぬ、従軍慰安婦像設置ぬ件は、明らかに大韓民国に非があるとぅ思うさいが。確かによ、沖縄や宮古に、日本軍が朝鮮半島から拉致誘拐してぃ来腐った姉ぇ姉ぇが、日本軍ぬ性ぬ奴隷ににゃってぃうった地獄が、だう存在してぃうったさいが。すりは、事実とぅして、許さりざるくとぅさいが。
やしがよ、元親分からぬ謝罪は一切無く、死に腐ったむぬぬ、国家ぬ政府間でぃ、合意はなさりたさいが。合意に至るまでぃぬ過程でぃ、すったむんだしるぬは、ばんは何む言うつむりは無ぇさいが。また、合意がなさりる前でぃありば、怒りをぶちまきるぬむ、仕方無ぇくとぅだとぅ思うさいが。
やしがよ、気に入る気に入らんはあるだろうきどぅよ、合意はなさりゆったさいが。したら、すぬ合意を守らんとぅいかんさいがよ。o(`_';)すぬ合意が気に入らんぬにゃらば、合意を破棄した後に、好き勝手しりば良いさいが。合意ぬ破棄ぬ前に行わりたぬが、問題でぃある訳さいが。
確かによ、プリムヌ倭人た~むよ、「従軍慰安婦問題等嘘だ。」何ずとぅ、プリったくとぅを未だにほざいてぃ腐るんだきどぅよ、すりは所詮、インターネット上ぬ世界や、プリムヌ同志ぬ仲良し会でぃぬ話さいが。不特定多数を巻き込んでぃは、いかんさいが。o(`_';)
国家間でぃぬ合意を反故しるくとぅは、愚かでぃあるさいが。国際秩序む、倫理観む、あったむんじゃ~無ぇさいがよ。
元は同じ種族。だからくす許せんぬかむ知りんきどぅよ、無秩序にいがみ合うぬは辞みんとぅ~。

|

« 豚筋肉 | トップページ | 潮崎 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 豚筋肉 | トップページ | 潮崎 »