« ワールド・ベースボール・クラシック | トップページ | 裏口採用 »

2017年1月31日 (火)

ドナルドおじ~

日本政府が、バレんとぅ思い腐ってぃから調子に乗ってぃやってぃ来、くりからむわった~を騙し続きゆぅとうしてぃうった、ゆくし規則ぬTPPが、物ぬ見事に頓座しゆったさいがよ~。\(^◇^)/
まいふか~!\(^◇^)/
んもぅ、ドナルドおじ~、ずっみさいが。(^o^)
しるびきくとぅは、だうあるんだきどぅよ、いっくら傀儡国でぃある日本がジンを出してぃくりてぃうるっちゅ~てぃむよ、糞ぬ役にむ立たん沖縄ぬ基地をすぬ内に破棄しるくとぅを期待しるさいがよ。
朝鮮民主主義人民共和国からむ、中華人民共和国ぬ首都北京からむ、日本でぃ1番遠い沖縄に、少なくとぅむ、アメリカ~ぬ海兵隊を寄生さしてぃうく理由は、じぇんじぇん無ぇさいがよ。更によ、インドネシア何かぬ、イスラム圏を威圧しるんだったらばよ、くりはもぅ、フィリピンに軍を駐在さりるぬは、た~でぃむ判るさいが。ドナルドおじ~だってぃ、すぬ件に対峙しりば、すぐ~に判るさいがよ。
んまずは、日本ぬ自動車~が槍玉に挙がってぃうるきどぅよ、軍むすぬ内槍玉にしるべき。挙がったらばよ、にゃんっちゅ~てぃむ、宗主国ぬ親方ぬ意向だからよ、傀儡国政府は、尻尾振ってぃ従うハズね。ワンワン。

|

« ワールド・ベースボール・クラシック | トップページ | 裏口採用 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ワールド・ベースボール・クラシック | トップページ | 裏口採用 »