« ずみ玉子焼き | トップページ | 大韓民国の従軍慰安婦像 »

2017年1月27日 (金)

豚筋肉

肉屋でぃよ、豚筋肉っちゅ~奴を売ってぃうったさいが。いや、以前から知ってぃはうったんだきどぅよ、たまたま賞味期限が近いふ~な~でぃ、3割引だったから買ったさいがよ。
牛ぬ筋肉、即ち、足ぬ腱は、だいず硬いぬで、茹でぃてぃから切る場合むあってぃからよ、豚はどぅんな~するかね~ってぃ思ってぃうったさいが。して、とぅりあいず生でぃ切ってぃみたさいがよ。
あり?硬く無ぇ。(^_^;)
スパスパ切りるさいがよ。あばば。
1口大に切ってぃから、圧力鍋でぃ茹でぃてぃ、冷蔵庫でぃ冷やしてぃから、アンダを取り除こうとうしたさいが。
あり?アンダがほとんど無ぇさいが。(^_^;)
牛ぬ時は、アンダがだう出るんだぬに~。確かに、皮以外、アンダを感じんかったさいが。
して、デ~クニブチ込んでぃ味付きしてぃから、再加熱。
んでぃは、ふぁ~っとぅ~。(^人^)
味は.....普通。(^_^;)あふぁ~あふぁでぃ、やふぁ~やふぁさいが。ん~、もう買わんでぃ良いさいがよ。(^_^;)

|

« ずみ玉子焼き | トップページ | 大韓民国の従軍慰安婦像 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ずみ玉子焼き | トップページ | 大韓民国の従軍慰安婦像 »