« 大韓民国の従軍慰安婦像 | トップページ | ワールド・ベースボール・クラシック »

2017年1月29日 (日)

潮崎

去年よ、潮崎が柴田に対戦を表明したんだきどぅよ、結局渡辺とぅやりゆってぃ、2017年ぬ楽しみかね~ってぃ思ってぃうったらば、新日とぅNOAHぬ関係が終了。更に、NEVER選手権は、後藤に移ってぃとぅ、んも~みんぐるみんぐるさいが。
後藤から潮崎がNEVERをブン取ってぃから、すりを柴田が取り戻すってぃ言う順番む、すくすくうむっしっぽかったんだきどぅよ、邪道む引き上ぎてぃ来ちまったからよ、望み薄さいがよ。唯一、金丸がうるきどぅよ、どぅんな~なるかね~?
潮崎には、是非とぅむ、同世代ぬ新日ぬ連中とぅ関わってぃ欲しいさいがよ。
やさ、W-1から全日へぬ流出が止まらんさいが。(^_^;)NOAHがメガンテしたらばよ、やっぱり全日に流りるんかね~?

|

« 大韓民国の従軍慰安婦像 | トップページ | ワールド・ベースボール・クラシック »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 大韓民国の従軍慰安婦像 | トップページ | ワールド・ベースボール・クラシック »