« 宮古島市長選挙 | トップページ | どら焼 »

2017年1月21日 (土)

和食店

ばんたが家~から、すんにゃに近くは無ぇんだきどぅよ、人気ぬ和食ぬ店があるってぃ聞きゆったさいがよ。昼夜営業してぃうってぃから、特に昼は人気ってぃよ。予約を入れんとぅ、入りんくとぅが多いらしぃさいが。ばんたが家~から、歩いてぃ、ん~、17~8分かね~。往復40分。すくまでぃしてぃ、行くべき?
味は良いってぃくとぅさいが。やしが、何ゆりむ、量が多いってぃ。夜は、2しぇん円か、3じぇん円ぬが良いみて~だきどぅよ、食い切れん人続出ってぃ。やしが、折りをもらえるらしぃから、持ってぃ帰るくとぅが可能ってぃ。
ふっふっふ。食い切れんってぃ~?(^へ^)恐らく、ばんには無用な言葉さいがよ。きっとぅよ、33そばぬカツカレーに比びたら、屁~みてぃ~なむんだハズ。
店構いはだいず怪しいらしく、内装む、およそ和食ぬ店とぅは似付かわらそうさいが。
くりは、行くべき?
んまずは、天敵連りてぃ、2名でぃ調査し、合格点だったらば、子ぴゅ~や娘ぴゅ~を連れて行こうと思うさいが。ばんとぅ娘ぴゅ~でぃ、櫃を空にしてぃやりましょうかね。やさ、噂でぃは、ご飯は食べ放題「ってぃ。

|

« 宮古島市長選挙 | トップページ | どら焼 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 宮古島市長選挙 | トップページ | どら焼 »