« 無念 | トップページ | 実はまともな奴 »

2017年1月24日 (火)

蜆の醤油煮

くぬ前よ、近くぬ食料量販店でぃ、「蜆の生姜煮」にゃる物を3割引でぃ売ってぃうったさいが。なんとぅ~無しに、くぬ3割引に引かりてぃから、買いゆったさいが。して、食ったさいがよ。
っっっっっだいっっっっっず美味い!(@_@;)
くりはだいずさいが。蜆ぬ味噌汁とぅむ、佃煮とぅむ、じぇんじぇん違う味とぅ食感。ばんだきでぃは無ぇさいが。天敵む子ぴゅ~む、しっこ漏らさんばかりに、だいずうどぅるいてぃうったさいが。
くりは危険さいが。o(`_';)くんにゃおかずがありば、飯が何杯でぃむ食いてぃしまうさいがよ。今回は3割引だったから良かったむぬぬ、くぬままでぃは、定価でぃ買う日む、さほど遠くは無ぇさいが。o(`_';)
やしが、砂出しは良いとぅしてぃ、どぅんな~してぃてぃ~ちづつ殻から外してぃうるんかね~?(?_?)手作業だったらばよ、だいず手がかかってぃうるさいがよ。
また買おうな~。ヾ(^_^)

|

« 無念 | トップページ | 実はまともな奴 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 無念 | トップページ | 実はまともな奴 »