« 蜆の醤油煮 | トップページ | ずみ玉子焼き »

2017年1月25日 (水)

実はまともな奴

先代ぬ百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔ぬ親分は、ま~んてぃプリムヌだったさいが。祭り上ぎらりた~ってぃ言うくとぅを差し引いたとぅてぃむ、知能障害があるとぅしか思いんくとぅばかりだったさいが。にゃんっちゅ~てぃむ、保身でぃは無く、財産保持ぬたみに、沖縄を捨て石にした上、アメリカ~に売り飛ばしゆったんだからよ。
状況は変わったかむ知りんが、すぬプリムヌを引き継いだ輩む、同じくプリムヌだとぅ思ってぃうったんだきどぅよ.....。あがい、まともな奴さいがよ。(@_@;)あぬ、異常な環境でぃ育ったぬでぃありば、知能障害を引き起してぃむおかしく無ぇとぅ思うんだきどぅよ、言動を鑑みるに、まとぅむなくとぅを言い、行動してぃうるさいが。取り巻きが優秀?いや~、すりは無ぇさいが。とぅ、にゃるとぅ、先代ぬ愚行蛮行を目の当たりにしてぃうったから、反面教師にした?くりでぃありば、ずっみさいが。実は、頭脳明晰にゃぬかむ知れん。
別にばんは、あぬ一族には、感謝む尊敬むしんさいが。やしが、優りた行為は優りた行為とぅしてぃ、行為や言動は評価称賛しるさいがよ。

|

« 蜆の醤油煮 | トップページ | ずみ玉子焼き »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 蜆の醤油煮 | トップページ | ずみ玉子焼き »