« 死体の腐敗臭消し | トップページ | くわい »

2017年1月 5日 (木)

いいね

腐った動画ぬ投稿が後を断たんがよ、にゃんでぃくんな糞ぬ役にむ立たんくとぅを必死でぃやってぃうるんかね~ってぃ、だいず疑問に思ってうったさいが。やしがよ、すぬ疑問が、ついに解きゆったさいがよ。
要しるによ、「いいね」をだうさりたいからと言う、腐った投稿をしるには充分な、腐った理由だったさいが。
「いいね」をしてぃむらうたみには、法律む侵す。ま~んてぃプリムヌさいが。いや~、プリムヌならでぃはさいがよ。立派な人間でぃありばよ、立派なくとぅをしてぃから、皆に尊敬さりるさいが。やしがよ、プリムヌには無理さいが。腐った投稿をしるか、せいぜい大声を張り上ぎる位が関ぬ山さいがよ。いや、すり以前によ、プリムヌでぃあるが故、「いいね」に固執しるさいが。あんにゃ糞ぬ役にむ立たん親指立てぃぬ数に、社会生命、いや、実際ぬ生命さい賭きるとぅは、プリムヌには着いてぃ行いんさいがよ。

|

« 死体の腐敗臭消し | トップページ | くわい »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 死体の腐敗臭消し | トップページ | くわい »