« 2016年12月 | トップページ | 2017年2月 »

2017年1月

2017年1月31日 (火)

ドナルドおじ~

日本政府が、バレんとぅ思い腐ってぃから調子に乗ってぃやってぃ来、くりからむわった~を騙し続きゆぅとうしてぃうった、ゆくし規則ぬTPPが、物ぬ見事に頓座しゆったさいがよ~。\(^◇^)/
まいふか~!\(^◇^)/
んもぅ、ドナルドおじ~、ずっみさいが。(^o^)
しるびきくとぅは、だうあるんだきどぅよ、いっくら傀儡国でぃある日本がジンを出してぃくりてぃうるっちゅ~てぃむよ、糞ぬ役にむ立たん沖縄ぬ基地をすぬ内に破棄しるくとぅを期待しるさいがよ。
朝鮮民主主義人民共和国からむ、中華人民共和国ぬ首都北京からむ、日本でぃ1番遠い沖縄に、少なくとぅむ、アメリカ~ぬ海兵隊を寄生さしてぃうく理由は、じぇんじぇん無ぇさいがよ。更によ、インドネシア何かぬ、イスラム圏を威圧しるんだったらばよ、くりはもぅ、フィリピンに軍を駐在さりるぬは、た~でぃむ判るさいが。ドナルドおじ~だってぃ、すぬ件に対峙しりば、すぐ~に判るさいがよ。
んまずは、日本ぬ自動車~が槍玉に挙がってぃうるきどぅよ、軍むすぬ内槍玉にしるべき。挙がったらばよ、にゃんっちゅ~てぃむ、宗主国ぬ親方ぬ意向だからよ、傀儡国政府は、尻尾振ってぃ従うハズね。ワンワン。

| | コメント (0)

2017年1月30日 (月)

ワールド・ベースボール・クラシック

うっひょひょ~。\(^◇^)/
続々とぅ、ワールド・ベースボール・クラシックに参加拒否ぬ選手が出て来るさいが。(^_^)うむっ!当然さいがよ。あんにゃ、野球とぅ似てはうるきどぅよ、野球でぃは無ぇ別な球技に出てぃから、怪我でぃむしたらだいずさいがよ。すりは言うにゃりば、野球選手が、ドッヂボールをやってぃから、怪我してぃ、野球ぬ試合に支障が出るくとぅとぅ変わらんからさいがよ。
普段、外国旅行がままにゃらず、練習に明き暮りてぃうる若手が、観光がてら遊びでぃしる位が上等さいが。投手は、新しい変化球を試し、打者は全打席本塁打を目指す。盗塁にゃんずは、バカバカしいから、やらんよぉ~。して、美味い物でぃむ食って帰ってぃ来りば上等さいがよ。
育成契約選手限定にしりば、すくすく意味ぬある大会ににゃるかむ知れん。まぁ、所詮は野球でぃは無ぇきどぅよ。

| | コメント (0)

2017年1月29日 (日)

潮崎

去年よ、潮崎が柴田に対戦を表明したんだきどぅよ、結局渡辺とぅやりゆってぃ、2017年ぬ楽しみかね~ってぃ思ってぃうったらば、新日とぅNOAHぬ関係が終了。更に、NEVER選手権は、後藤に移ってぃとぅ、んも~みんぐるみんぐるさいが。
後藤から潮崎がNEVERをブン取ってぃから、すりを柴田が取り戻すってぃ言う順番む、すくすくうむっしっぽかったんだきどぅよ、邪道む引き上ぎてぃ来ちまったからよ、望み薄さいがよ。唯一、金丸がうるきどぅよ、どぅんな~なるかね~?
潮崎には、是非とぅむ、同世代ぬ新日ぬ連中とぅ関わってぃ欲しいさいがよ。
やさ、W-1から全日へぬ流出が止まらんさいが。(^_^;)NOAHがメガンテしたらばよ、やっぱり全日に流りるんかね~?

| | コメント (0)

2017年1月28日 (土)

大韓民国の従軍慰安婦像

今回ぬ大韓民国ぬ、従軍慰安婦像設置ぬ件は、明らかに大韓民国に非があるとぅ思うさいが。確かによ、沖縄や宮古に、日本軍が朝鮮半島から拉致誘拐してぃ来腐った姉ぇ姉ぇが、日本軍ぬ性ぬ奴隷ににゃってぃうった地獄が、だう存在してぃうったさいが。すりは、事実とぅして、許さりざるくとぅさいが。
やしがよ、元親分からぬ謝罪は一切無く、死に腐ったむぬぬ、国家ぬ政府間でぃ、合意はなさりたさいが。合意に至るまでぃぬ過程でぃ、すったむんだしるぬは、ばんは何む言うつむりは無ぇさいが。また、合意がなさりる前でぃありば、怒りをぶちまきるぬむ、仕方無ぇくとぅだとぅ思うさいが。
やしがよ、気に入る気に入らんはあるだろうきどぅよ、合意はなさりゆったさいが。したら、すぬ合意を守らんとぅいかんさいがよ。o(`_';)すぬ合意が気に入らんぬにゃらば、合意を破棄した後に、好き勝手しりば良いさいが。合意ぬ破棄ぬ前に行わりたぬが、問題でぃある訳さいが。
確かによ、プリムヌ倭人た~むよ、「従軍慰安婦問題等嘘だ。」何ずとぅ、プリったくとぅを未だにほざいてぃ腐るんだきどぅよ、すりは所詮、インターネット上ぬ世界や、プリムヌ同志ぬ仲良し会でぃぬ話さいが。不特定多数を巻き込んでぃは、いかんさいが。o(`_';)
国家間でぃぬ合意を反故しるくとぅは、愚かでぃあるさいが。国際秩序む、倫理観む、あったむんじゃ~無ぇさいがよ。
元は同じ種族。だからくす許せんぬかむ知りんきどぅよ、無秩序にいがみ合うぬは辞みんとぅ~。

| | コメント (0)

2017年1月27日 (金)

豚筋肉

肉屋でぃよ、豚筋肉っちゅ~奴を売ってぃうったさいが。いや、以前から知ってぃはうったんだきどぅよ、たまたま賞味期限が近いふ~な~でぃ、3割引だったから買ったさいがよ。
牛ぬ筋肉、即ち、足ぬ腱は、だいず硬いぬで、茹でぃてぃから切る場合むあってぃからよ、豚はどぅんな~するかね~ってぃ思ってぃうったさいが。して、とぅりあいず生でぃ切ってぃみたさいがよ。
あり?硬く無ぇ。(^_^;)
スパスパ切りるさいがよ。あばば。
1口大に切ってぃから、圧力鍋でぃ茹でぃてぃ、冷蔵庫でぃ冷やしてぃから、アンダを取り除こうとうしたさいが。
あり?アンダがほとんど無ぇさいが。(^_^;)
牛ぬ時は、アンダがだう出るんだぬに~。確かに、皮以外、アンダを感じんかったさいが。
して、デ~クニブチ込んでぃ味付きしてぃから、再加熱。
んでぃは、ふぁ~っとぅ~。(^人^)
味は.....普通。(^_^;)あふぁ~あふぁでぃ、やふぁ~やふぁさいが。ん~、もう買わんでぃ良いさいがよ。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年1月26日 (木)

ずみ玉子焼き

賞味期限が間近ぬモッツアレラチーズを投ぎ売りしてぃうったさいが。半額ってぃ。早速購入~。\(^_^)
して、蓬蓮草とぅヒラタケを買ってぃから、玉子焼きにしたさが。
んまずはよ、蓬蓮草を茹でぃてぃから、ザク切りにし、ヒラタケは適当に手~でぃばんみかし、鉢へ。すくに、サイコロふ~じ~に切ったモッツアレラチーズをブチ込んでぃ、卵をみ~ち入りてぃから混ぜ混ぜ。和風出汁ぬ素とぅマ~スむ入りゆったさいがよ。
して、玉子焼き器にアンダを引いてぃからブチ込んでぃ、弱火でぃじっくり焼いたさいが。
味見~。
うま~うま!\(^◇^)/
成功さいがよ~!\(^◇^)/
モッツアレラチーズが、だいず良い味出してぃうるさいが。ヒラタケぬグアニル酸とぅむ相まってぃ、上等。
和風キッシュっちゅ~所さいが。また作るべき。

| | コメント (0)

2017年1月25日 (水)

実はまともな奴

先代ぬ百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔ぬ親分は、ま~んてぃプリムヌだったさいが。祭り上ぎらりた~ってぃ言うくとぅを差し引いたとぅてぃむ、知能障害があるとぅしか思いんくとぅばかりだったさいが。にゃんっちゅ~てぃむ、保身でぃは無く、財産保持ぬたみに、沖縄を捨て石にした上、アメリカ~に売り飛ばしゆったんだからよ。
状況は変わったかむ知りんが、すぬプリムヌを引き継いだ輩む、同じくプリムヌだとぅ思ってぃうったんだきどぅよ.....。あがい、まともな奴さいがよ。(@_@;)あぬ、異常な環境でぃ育ったぬでぃありば、知能障害を引き起してぃむおかしく無ぇとぅ思うんだきどぅよ、言動を鑑みるに、まとぅむなくとぅを言い、行動してぃうるさいが。取り巻きが優秀?いや~、すりは無ぇさいが。とぅ、にゃるとぅ、先代ぬ愚行蛮行を目の当たりにしてぃうったから、反面教師にした?くりでぃありば、ずっみさいが。実は、頭脳明晰にゃぬかむ知れん。
別にばんは、あぬ一族には、感謝む尊敬むしんさいが。やしが、優りた行為は優りた行為とぅしてぃ、行為や言動は評価称賛しるさいがよ。

| | コメント (0)

2017年1月24日 (火)

蜆の醤油煮

くぬ前よ、近くぬ食料量販店でぃ、「蜆の生姜煮」にゃる物を3割引でぃ売ってぃうったさいが。なんとぅ~無しに、くぬ3割引に引かりてぃから、買いゆったさいが。して、食ったさいがよ。
っっっっっだいっっっっっず美味い!(@_@;)
くりはだいずさいが。蜆ぬ味噌汁とぅむ、佃煮とぅむ、じぇんじぇん違う味とぅ食感。ばんだきでぃは無ぇさいが。天敵む子ぴゅ~む、しっこ漏らさんばかりに、だいずうどぅるいてぃうったさいが。
くりは危険さいが。o(`_';)くんにゃおかずがありば、飯が何杯でぃむ食いてぃしまうさいがよ。今回は3割引だったから良かったむぬぬ、くぬままでぃは、定価でぃ買う日む、さほど遠くは無ぇさいが。o(`_';)
やしが、砂出しは良いとぅしてぃ、どぅんな~してぃてぃ~ちづつ殻から外してぃうるんかね~?(?_?)手作業だったらばよ、だいず手がかかってぃうるさいがよ。
また買おうな~。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年1月23日 (月)

無念

結果は結果とぅしてぃ、受き止みんとぅいかんさいが。更に、ばんは宮古に住民票が無ぇからよ、市長選挙ぬ投票権が無ぇさいが。だからよ、ビツクサ言う言葉ぬ説得力は、んなま宮古でぃ暮らしてぃうる人た~に比びてぃ、雲泥ぬ差~だとぅ言うくとぅは、重々理解してぃうるさいが。
やしがよ、日本軍を招き入り免罪符を恵んでぃやったとぅ言う屈辱。海上封鎖さり、日本軍ぬ連中の蛮行を黙ってぃ見過ごすくとぅしかでぃきんかったあぬ地獄。時間がすりを忘りさしたんか~?目先ぬジンは必要さいが。すりは重々判るさいが。やしが、軍だきは、認みてぃはいかんさいがよ。o(`_';)
宮古人とぅしてぃ、すぬくとぅを誇らしく思ったり、恥ずかしく思ったり、何度む繰り返してぃ来たさいが。やしが今回は、だいず恥ずかしく思うさいが。何ゆりむ、先祖ぬ皆さんに対してぃ、顔向きがでぃきんさいがよ。
全世界ぬ皆さん、ごめんなさい。m(T^T)m

| | コメント (0)

2017年1月22日 (日)

どら焼

普段から食料品やらを買うために利用してうる近くぬ薬屋に入ったらばよ、どら焼を売ってぃうったさいが。いや、どら焼を売ってぃうるぬは、別段珍しく無ぇんだきどぅよ、賞味期限ぬ問題なぬか、半額ってぃ書いてぃあったさいが。元々、てぃ~ち38円(税別)だから、半額だとぅ19円さいが。だいず安だい!すんな~思ってぃから、ワゴンぬ中を確認しるとぅ、更に驚愕ぬ値段が貼ってぃあったさいが。
7円。(@_@;)
あっがいたんでぃ~!半額所か、8割引って!
賞味期限は.....今日。(^_^;)
いや、別によ、明日ににゃるとぅ、急に悪くにゃる訳でぃは無ぇからよ。
どうしる?買うべき?
当たり前さいがよ!o(`_';)買うべき!
して、計算したらばよ、てぃ~ちだとぅ、消費税むかからんさいが。v(^_^)
っちゅ~くとぅでぃ、10個を買うに当たってぃ、10回会計したさいが。困った客さいがよ。m(T^T)m
味は.....普通。(^_^;)え、7円だったら上等さいがよ。

| | コメント (0)

2017年1月21日 (土)

和食店

ばんたが家~から、すんにゃに近くは無ぇんだきどぅよ、人気ぬ和食ぬ店があるってぃ聞きゆったさいがよ。昼夜営業してぃうってぃから、特に昼は人気ってぃよ。予約を入れんとぅ、入りんくとぅが多いらしぃさいが。ばんたが家~から、歩いてぃ、ん~、17~8分かね~。往復40分。すくまでぃしてぃ、行くべき?
味は良いってぃくとぅさいが。やしが、何ゆりむ、量が多いってぃ。夜は、2しぇん円か、3じぇん円ぬが良いみて~だきどぅよ、食い切れん人続出ってぃ。やしが、折りをもらえるらしぃから、持ってぃ帰るくとぅが可能ってぃ。
ふっふっふ。食い切れんってぃ~?(^へ^)恐らく、ばんには無用な言葉さいがよ。きっとぅよ、33そばぬカツカレーに比びたら、屁~みてぃ~なむんだハズ。
店構いはだいず怪しいらしく、内装む、およそ和食ぬ店とぅは似付かわらそうさいが。
くりは、行くべき?
んまずは、天敵連りてぃ、2名でぃ調査し、合格点だったらば、子ぴゅ~や娘ぴゅ~を連れて行こうと思うさいが。ばんとぅ娘ぴゅ~でぃ、櫃を空にしてぃやりましょうかね。やさ、噂でぃは、ご飯は食べ放題「ってぃ。

| | コメント (0)

2017年1月20日 (金)

宮古島市長選挙

宮古島市長選挙、楽しみさいが。(^o^)
前回は、立候補者が1名だったからよ、無投票でぃ決まっちまいゆったから、じぇんじぇんうむくんね~かったさいが。やっぱりよ、選挙は色々な人が出るからくすうむっしさいがよ。た~が新市長ににゃるか~。た~がなりゆってぃむ、日本軍を宮古に寄生さしるくとぅを許さんかったらばよ、ばんはすりでぃ良いさいがよ。まぁ、た~がにゃってぃむ~ってぃ言う訳には行かんだろうきどぅよ。
やさ、もうてぃ~ち。プロ野球キャンプ誘致に、むっとぅ積極的ににゃってぃ欲しいさいが。オリックスは、既に宮古を見限った感じがしるからよ。覆水本に帰らず。オリックスとぅぬ関係を修復りるゆりは、新しい球団を誘致してぃ欲しいさいが。もろチン、宮古には、昔っからぬオリックスファンがだううるんだきどぅよ。残念にゃがら、あんな~環境でぃは、ダメって言わりちまいゆったからよ。くくは、市営球場を作り替える位ぬ勢いを見してぃ欲しいさいが。え、すんな~ジン、ま~にあるか~?ふっふっふ。すりはよ、自由民主党に対してぃよ、日本軍誘致に前向きでぃすよ~ってぃゆくブチかましてぃ、ジンをふんだくりば良いさいがよ。v(^_^)市営球場を作り直すまでぃ騙し続きてぃから、完成ぬ暁には、掌返したふ~な~してぃばんみかす。\(^◇^)/くりくり、くりさいがよ。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年1月18日 (水)

遺憾に思います

「遺憾に思う」が、だいずはやってぃうるさいが。ま~んてぃ、プリムヌぬてぃ~ち覚いゆたしく、「遺戒に思う」ってぃほざきば、にゃんでぃむかんでぃむ、むる了承さりるとぅ思い腐ってぃうるさいがよ。一時期はやった、「不徳の致す所。」む、にたゆぅな感じだったさいが。真面目さが、じぇんっじぇん伝わらん、極みてぃ相手をバカにした発言さいが。だからくす、気軽に使うんだろうきどぅよ。
一瞬はやった、「粛々と」が、ばんみかさりゆったからよ、「遺憾に思う」む、ぴゃ~ぴゃ~とぅばんみかさりてぃ欲しいむんだね~。代わりによ、「大丈夫です」ってぃ言う言葉を使ってぃから、相手をとぅるばらしるぬむうむっしさいが。「遺憾に思う」が使用禁止ににゃったらば、ゆたしく。

| | コメント (0)

2017年1月17日 (火)

アクセルとブレーキ踏み間違えました

「ブレーキとアクセルを踏み間違えた」
じゅんにか?すんにゃくとぅ、あるんか?
ばんはよ、くぬセリフは、刑を軽減さしたり、報道機関を鎮静化しるたみに、弁護士が言わしてぃうるむんだとぅ思ってぃうるさいが。したら、原因は何か?ばんはよ、ぱぐがだりた時に、日常的に、オートマチック車ぬ、ブレーキを「左足」でぃ踏み、アクセルのみ右足でぃ踏むっちゅ~ぬを繰り返してぃ来た結果だとぅ思うさいが。やしがよ、すりを言っまうとぅよ、加害者が不利ににゃるからよ、ゆくしをブチかましてぃうるとぅ、思ってぃうるさいが。だとぅしたらよ、有利不利ぬたみに、事実を曲ぎてぃ言ってぃうるくとぅににゃるさいが。
片足でぃオートマチック車を運転する。疲れて片足でぃぬみぬ運転がでぃきんゆぅににゃったらばよ、運転しんきりば、事故は減るとぅ思うんだきどぅね~。すぬたみにはよ、ゆくしをブチかまさずに、事実を言うくとぅさいが。すりが、被害者へぬ誠意でぃあり、倫理観さいが。

| | コメント (0)

2017年1月16日 (月)

SNS依存症

ばんむよ、SNSには登録はしてぃうるさいがよ。顔本、小鳥ぬさえずり、線.....。あり?くぬみ~ち?あぁ、MIXIむあったさいが。
顔本とぅ線はよ、Eメールアドレスを知らん人た~に連絡しるたみでぃ、小鳥ぬさえずりは、にゃんとぅ~無しにさいが。MIXIは、最近じぇんじぇん。接続しるぬむ、通知があった時でぃ無く、相手から直接連絡があった時がほとんどさいが。すり以外は、ばんから連絡しる時。通知はし無ぇゆぅに設定してぃあるし、よ。相手が、写真だか投稿だかする度に、年がら年中通知さりたら、たまったむんじゃ~無ぇさいがよ。
やしが、受け手をじぇんじぇん考いてぃうらん通知に、にゃんぬ違和感む疑問む無く対応してぃうる人が、だううるさが。はっさ、じぇんじぇん理解でぃきんね~。まぁ、倭人に限った現象でぃは無ぇみて~だきどぅよ。

| | コメント (0)

2017年1月15日 (日)

腰抜け

しっかしよ、どぅぬ報道機関む安倍政権ぬ経済政策ぬ失敗とぅ、TPPぬ不利益についてぃ、沈黙してぃうるさが。さすがは、アメリカ~ぬ奴隷ぬ日本政府ぬ更に奴隷でぃある、腰抜け報道機関は従順さいが。楽勝。
本来にゃらばよ、おば~やおじ~や、ふふぁや、プリムヌでぃむ判るゆぅにかみ砕いてぃから、め~なちすりを報道すべきにゃぬによ。
「正しい情報を迅速に」
すりが、報道機関ぬあるべき姿さいが。やしがよ、日本ぬ腐れ報道機関はよ、ゆくし占いや、ゆくし健康食品ぬ話題ばかり取り上ぎ腐ってぃから、政府ぬ顔色ばかり見腐ってぃからよ。
「売れると思われる情報を大げさに」
に終始してぃうる。すぬ癖、奴隷ぬくしに、自尊心だきは人一倍。全く、呆れて屁しか出んさいがよ。
だっからよ~、ばんは報道機関が、あっかふすさいがよ。凸(`_';)んばゆ!決してぃ、ちら~が割りるとぅ、姉ぇ姉ぇばんみかす時に難儀するからってぃ言う訳でぃは無ぇさいがよ。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年1月14日 (土)

フワフワハンバーグ

ついに、「これは!」っちゅ~、フワフワハンバーグぬ作り方を発見したさいがよ。
す・り・は~
山芋を混じるくとぅでぃす!\(^_^)
お好み焼きを作る時によ、山芋を混じるとぅよ、だいず柔らかくにゃるからよ、ハンバーグに入りゆったら、同じくとぅぬにゃるんじゃ無いかね~ってぃ思ってぃから、やってぃみゆったさいがよ。念ぬたみ、上等な山芋にしてぃみたさいが。あがい、ばん、うやき~!(>o<;)したらよ、案の定、だいずふんわりでぃきゆったさいが。更に、念ぬたみ、鶏胸肉を使い、照り焼き風に味付きしゆったんだきどぅよ。あがい、ばん、ちむいみっちゃ~!(>o<;)
ばか~ばかにゃ人には物足りないかむ知れんきどぅよ、おば~やおじ~でぃむ、入れ歯無しでぃ食えるさいがよ。今度はよ、合い挽き肉でぃやってぃから、ケチャップでぃ味付きしてぃみましょうね。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年1月13日 (金)

年賀状

ある友人によ、ばんは気を使ってぃから、今年は年賀状を送らんかったさいが。やしがよ、すんにゃぬは、じぇんじぇんいらん心配だったさいが。
何事む無かったように年賀状が届き、何事む無かったような文が書いてぃあったさいが。
あがい、ばんはにゃんてぃいみっちゃなぴきどぅんだったか~。(_ _;)だいず恥ずかしいさいが。穴があったら、入れたいさいがよ。普段会うくとぅぬ叶わぬ友人に、しみてぃ年に1回位は送る年賀状。電子メール全盛ぬ中でぃむ、手書きぬ文に暖かみを感じゆったってぃば。お互いに進む道は、今後恐らく交わるくとぅは無ぇさいが。やしがよ、以前に交わっていたとぅ言う事実は、消しゆぅが無ぇさいがよ。
来年は、キチンとぅ1月1日に到着しるゆぅに、ばんみかしましょうね。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年1月12日 (木)

ケーキ屋

前々から気になってぃうったケーキ屋~があってぃからよ、ついに購入したさいが。
だいず高だい!(>_<;)1/8に切りゆったてぃ~ちが、800円ってぃよ!(@_@;)
清水ぬ舞台からばんみかす思いとぅは、正にくぬくとぅさいがよ。(T^T)
にゃんっちゅ~てぃむ、使ってぃうる苺が、むるあまおうって。バナナも、にゃんか、だいずなバナナってぃよ。
して、ついに家族でぃ食いゆったさいが。
美味い!確かに美味い!
して、てぃ~ちがうぷ~うぷ。
やしが、800円ぬ価値があるか~ってぃ言うとぅ.....無ぇさいが。(^_^;)
あわ~あわな味にゃんでぃ、量を食えそうなぬむ罠でぃ、危険さいがよ。
次は宝くじ当たったら買うべき。

| | コメント (0)

2017年1月11日 (水)

インチキ広告

おきなわ野球大好きぬホームページでぃよ、大平山人ぬ「コラーゲン弁当上等」ぬ記事を見ゆうとぅしたらよ、コラーゲン通販ぬ広告が表示さりゆったってぃば。あがい、あぬ記事はよ、「通販等で売っているコーゲンとやらに、大金を払うのは意味が無い。」ってぃ言う物さいが。すぬ表示ぬ所に、コラーゲン通販ぬ広告。んまぁ、すりがインターネット広告ぬ限界ってぃ言うむんさいが。
水素水についてぃむ、価格がインチキだってぃ言う内容でぃ記事を書きたいってぃ、大平山人が言ってぃうったきどぅよ、すりを野球とぅ、どぅんな~してぃ関連着きらりるか~さいが。期待しんでぃ、待ってぃうきましょうね~。
やさ、くぬ前、コラーゲンが油分だとぅ、プリッたくとぅを言うてぃうった番組があったさいがよ。ラーメンWalkerTV2って。だいずさいが。病院行くべき。

| | コメント (0)

2017年1月10日 (火)

腐れかけっこ

今年む、うむくんね~かけっこが、テレビを賑わしてぃうるさいが。
しっかし、娯楽ぬ少なかった時代にゃらばいざ知らず、んなまに、くんにゃむんに大澤しるとぅは、さすがは倭人。意味くじ判らんさいがよ。んまぁ、第1福ぴきどぅんににゃりば、憧りちょったでぃあろぅテレビに3日間は引っ張りだこさいがよ。すぬ語は、糸ぬ切りゆった凧ににゃるんだきどぅよ。就職や営業ぬ際に、「○○年の福男でした。」って言えば、有利に働くくとぅは明白だから、確かに福を授かったとぅ言えるさいが。まいふか~。(^o^)
福男ににゃったぴきどぅんは、かけっこぬ練習をしてぃうったハズだからよ、努力があってぃぬ結果だから、ずみさいが。やしがよ、すりを狂ったゆぅに報道し腐る、腐れ報道機関には、嫌悪感しか抱かんっちゅ~話さいが。
神社は、宣伝ににゃるから、ボロ儲けでぃあるね~。

| | コメント (0)

2017年1月 9日 (月)

麸~

にゃんじゃすぬ「おふ」ってぃばよ。o(`_';)
麸~ぬくとぅか?倭人は、麸~に「お」を着きてぃから、大喜びしるんか?意味くじ判らんさいがよ。ひゅっとぅしてぃ、普通名詞に「お」を着きるくとぅにゆってぃ、丁寧にしてぃうるとぅ、勘違いしてぃうるんか?おビール,おウィスキー、おステーキ、お奈良漬け。奈良漬けに「お」を着きてぃみれ~。o(`_';)ブ~ブ~臭くてぃたまらんさいがよ。o(`_';)
麸~は麸~さいがよ。決してぃ、「オフ~イリチ~」とぅは言わんし、ましてぃや、「オフ~チャンプル~」とぅむ言わんからよ。o(`_';)
1文字だから、言い難いってぃか?だったらばよ、「木」「血」「蚊」にゃんかにむ、「お」を着きてぃから、狂喜乱舞してぃうり。o(`_';)
すぬくしよ、焼いてぃ無ぇ麸~には、「おなまふ」とぅは言わずに、「お」を着きんさいが。意味くじ判らん。さすがは倭人。支離滅裂さいがよ。

| | コメント (0)

2017年1月 8日 (日)

調布

にゃんかよ、東京ぬ調布が、「大盛りの町」を前面に打ち出してぃうるらしぃさいが。
早速調査しるとぅよ、んまぁ、確かに大盛り料理を出してぃうるさいが。やしがよ、ばんんが思う大盛りには、み~ちぬ条件があるさいが。
す・り・は~
1.美味い
 いっくら量が多くってぃむ、うむくんね~ぬはダメさいがよ。
2.安い
 いっくら量が多くってぃむ、高だいにゃぬはダメさいがよ。
3.多い
 量が多く無ぇとぅダメさいがよ。
調布ぬ場合、「1」「3」は条件を満たしてぃうるんだきどぅよ、「2」がダメさいが。だいず高い。(>_<;)だってぃよ、概ね3千円ってぃよ。(@_@;)3千円分、大盛り料理を謳ってぃうらん店でぃ注文しりば、大抵は大盛り相当ににゃるさいがよ。
すぬ点、「33そば」「山ちゃん弁当」は、くぬみ~ちぬ条件を満たす、完全無欠ぬ大盛り店さいが。ずみっ。

| | コメント (0)

2017年1月 7日 (土)

宅配すし

宅配すしはよ、一般的にいみっちゃだとぅ、ばんは思うさいが。だからよ、すし屋で食うゆりむ、だう食うくとぅがでぃきると思うさいが。
くぬ前よ、3名でぃよ、16人前(8人前×2)頼んでぃから、2名が2人前(16貫)食ってぃからよ、残りぬ96貫をばんが食びゆったんだきどぅよ、別ににゃんっちゅ~くとぅは無く、20分位でぃ食いきりゆったさいが。あぬ大きさでぃありば、16人前は食えるハズ。まぁ、食ったすぬ日は、食った以降は、すり程食えんよぅににゃるだろうきどぅよ。テレビぬ大食い番組に出るすしはよ、ばんが食った宅配すしぬ倍位あるからよ、さすがに大食い自慢でぃ選手権に出る人間は違うとぅ思ったさいがよ。

| | コメント (0)

2017年1月 6日 (金)

くわい

くわいがだう余ってぃしまいゆったってぃば。(-_-;)
はっさ、どぅんな~してぃ食おうかね~?
っちゅ~くとぅでぃ、無ぇチブル使ってぃ考いゆったさいがよ。

んまずよ、くわいを3等分位に輪切りにしてぃから、素揚ぎしるさいが。して、フライパンに移してぃから加熱してぃよ、老酒を振りかきてぃかじゃ~着きてぃから、
 ・ くる~た~:1
 ・ 味醂   :1
 ・ 醤油   :1
 ・ 牡蠣油  :1
 ・ 水    :3
ぬ割合でぃ作ったタレをブチ込んでぃ炒みてぃから、ハイ、でぃきあがり~。\(^_^)
くわいがホクホクしてぃから、だいず美味いさいが。

| | コメント (0)

2017年1月 5日 (木)

いいね

腐った動画ぬ投稿が後を断たんがよ、にゃんでぃくんな糞ぬ役にむ立たんくとぅを必死でぃやってぃうるんかね~ってぃ、だいず疑問に思ってうったさいが。やしがよ、すぬ疑問が、ついに解きゆったさいがよ。
要しるによ、「いいね」をだうさりたいからと言う、腐った投稿をしるには充分な、腐った理由だったさいが。
「いいね」をしてぃむらうたみには、法律む侵す。ま~んてぃプリムヌさいが。いや~、プリムヌならでぃはさいがよ。立派な人間でぃありばよ、立派なくとぅをしてぃから、皆に尊敬さりるさいが。やしがよ、プリムヌには無理さいが。腐った投稿をしるか、せいぜい大声を張り上ぎる位が関ぬ山さいがよ。いや、すり以前によ、プリムヌでぃあるが故、「いいね」に固執しるさいが。あんにゃ糞ぬ役にむ立たん親指立てぃぬ数に、社会生命、いや、実際ぬ生命さい賭きるとぅは、プリムヌには着いてぃ行いんさいがよ。

| | コメント (0)

2017年1月 4日 (水)

死体の腐敗臭消し

相変わらず、寺院でぃ線香ぬ煙をチブルに振りかきてぃ大喜びしてぃうる倭人が、だううるってぃば。
寺院でぃ使う線香とぅは、死体ぬ腐敗臭を消すたみぬむんでぃす。すぬ臭い消しをチブルに振りかきてぃむ、にゃんっっっっっにむ良いくとぅはありまひぇん。いや~、さすがは、ゴリラに糞を投ぎつきらりてぃから、「運がついた~!」ってぃ大喜びしてぃうる哀りなプリムヌ民族にゃらでぃはさいが。早く病院に行くべき。

| | コメント (0)

2017年1月 3日 (火)

ワールドーベースボール・クラシック

ありは、野球でぃはありまひぇん。野球に似た、別の競技さいが。だからよ、参加すべきでぃは無ぇさいがよ。特に、プロ野球選手が出場しる等、もっての外さいが。o(`_';)
松坂ぬ股関節を破壊し、投手生命を終わらした、あぬ悲劇を愚を、2度とぅとぅ繰り返してぃはいかんさいがよ。
今からでぃむ、出場は辞退しるべき。

| | コメント (0)

2017年1月 2日 (月)

賽銭

いや~、寺社は書き入れ時さいが。
やしがよ、賽銭はよ、願い事とくは、何っっっっっにむ関係無ぇさいがよ。賽銭とぅは、すぬ寺社が宗教活動をしる資金を調達しるたみぬ寄付を募る物さいが。え、だったらばよ、神や仏は、賽銭額でぃ、すぬ人ぬ願いに差~をつきるんか?だったらばよ、多額ぬ賽銭を寄付しるうやきは願い事が叶い、益々良いあんべ~ににゃってぃ、ひんす~野郎はひんす~ぬままってぃか?すんにゃぬは、宗教精神に大いに反しるくとぅさいがよ。
本来は資金寄付にゃぬによ、すりを隠蔽してぃから、あたかむ願いを叶いる手段ふ~じ~にしるとぅは、考いたむんさいが。
すんにゃ~訳だからよ、5円がご縁だったり、10円が遠円にゃんっちゅ~ぬむ、下らん冗談さいがよ。5円は誤嚥でぃで~じさいがよ。

| | コメント (0)

2017年1月 1日 (日)

先輩

先輩、お加減いかがですか?
無念であることと思います。しかし、起こってしまったこと。過去は替えられませんから、未来を見据えましょう。ひょっとしたら、これから辛い日々が続くかも知れません。ですが、我々の母校が甲子園に行く際には、一緒にアルプススタンドで応援すると約束しましたよね。覚えていらっしゃいますか?大丈夫です。おぶってでも何してでも、私は先輩を連れて行きます。私と一緒ならば、ご安心ください。
ですが先輩、1つ依頼があります。
一緒に声援を送りましょう。甲子園にまでは何としても連れて行きますが、そこでの声援は、私はどうしようもありません。何としても、先輩のお声で、後輩達に声援を送ってください。同時にいくつものことはできないと思います。母校が甲子園に行くまでに間に合えば結構です。その日までに、声援を送ることのできるように、お願いいたします。
先輩には、感謝してもしきれない位です。それはきっと、私以外にも、沢山の人間がそのような思いでいることと思います。私を沖縄野球界に、再び携わることができるように導いてくださった先輩。専門外ではりますが、できる限りのことはいたします。
「大丈夫ですよ。」「きっと良くなりますよ。」悪気が無いのは判るのですが、判りもしないくせに、勝手なことを皆言うと思います。お焦りになる気持ちを判りますが、そこはご聡明な先輩です。1歩1歩、着実に進んでくださればと思います。
先輩、甲子園の芝生の上で、我々の後輩が躍動する姿を目の当たりにしましょう。

| | コメント (0)

« 2016年12月 | トップページ | 2017年2月 »