« 新垣結衣 | トップページ | はちみつ抹茶飴 »

2016年12月30日 (金)

驚き

全く、どぅいつむくいつむ「サプライズ」ってぃよ。
ま~んてぃプリムヌさいが。
誕生日に贈り物をしてぃから、受け取ってぃよ、「で、サプライズは?」ってぃ、何かすり?「明日の記者会見で、サプライズ報告をします。」ってぃ、っや~ぬ脳味噌は、あんだんす~か?
何かした時によ、うどぅるか無ぇとぅ、すぬくとぅは糞ににゃるみて~さいが。全く倭人ぬ常識や倫理観ぬ凄まじい狂いっ振りには、驚愕しるさいがよ。
くぬ前最終回を迎いゆったSMAP×SMAPむよ、すぬ最終回ぬ時に、むる口を揃いてぃから、「サプライズを期待します。」ってぃよ。ま~んてぃプリムヌさいが。最終回ってぃ言ってぃうるさいが。生出演はしんてぃ、言ってうるさが。はぁ?すぬ通りぬ進行やしぇ。いった~ぬ希望通りににゃらんくとぅは、むる悪ってぃかい。すりを直接言うぬがだいず恥ずかしいから、サプライズ」にゃんっちゅ~言葉を使ったごまかしかい。さすがは、宣戦布告せずに真珠湾を攻撃しる種族は、卑怯すぬむぬさいが。
でぃきや~はすんな和製英語は使わんってぃば。ヾ(^_^)

|

« 新垣結衣 | トップページ | はちみつ抹茶飴 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 新垣結衣 | トップページ | はちみつ抹茶飴 »