« インチキ水素水 | トップページ | 北部のアメリカ軍基地 »

2016年12月24日 (土)

イヴ

えぇか!凸(`_';)
12月24日は、クリスマスイヴでぃは、ありまひぇん!o(`o';)
12月24日ぬ「夜」が、クリスマスイヴでぃす。Chiristmas Eveningでぃす。
やさ、「イヴニング」を省略してぃから、「イヴ」さいがよ。何て?12月23日は、クリスマスイヴイヴってぃ?ま~んてぃプリムヌさいが。夜夜ってぃ、何か?2回繰り返すくとぅにゆってぃ、強調してぃうるってぃか?深夜ってぃか?意味くじ判らんげれんげれんさいがよ。まぁ、すんな腐った英語を大威張りでぃ使うプリムヌた~はよ、むる躍起ににゃってぃから、手抜きでぃ値段ぬ高い料理を、うま~うまとぅ勘違いしてぃ食ってぃからよ、夜む、普段ゆりむだいず高い宿泊施設でぃよ、聖なる夜等とぅ戯言ほざいてぃから、惨めな時間を過ごすさいが。
さすが倭人!とびっきりぬ下劣な連中さいが。
全く、く~んにゃプリムヌた~とぅ、同じ税金を払ってぃうるとぅ思うとぅよ、嫌いなトマトが益々あっかふすさいが。
まぁ、宗主国ぬアメリカ~ぬくとぅを盲目的に信仰し、真似しるんだからよ、アメリカ~は楽さいが。

|

« インチキ水素水 | トップページ | 北部のアメリカ軍基地 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« インチキ水素水 | トップページ | 北部のアメリカ軍基地 »