« 魔球 | トップページ | お守り撲滅運動 »

2016年12月21日 (水)

何て言うかね~?

日ハムぬ斎藤ぬ背番号が、18から1に替わるってぃよ。
んなまぬ所、くぬ件につてぃ、斎藤本人ぬ発言は伝わってぃ来無ぇきどぅよ、祐太ぬ背番号が1から11に替わった時によ、「高校時代にずっと着けていた背番号なので、愛着があります。」ってぃ発言してぃから、沖縄ぬ野球バカた~ぬド肝を抜いたんだからよ、同級生でぃある斎藤には、是非とぅむ、祐太ぬ発言を越いる、とぅんでぃむ無ぇくとぅをブチかましてぃ欲しいさいがよ。んまぁ、曲がりなりにむ、早稲田実業から早稲田に行ったんだからよ、余りにむブッ飛んだくとぅは言わんかむ知りんきどぅよ。今季は、試合でぃ観客をわじらすぅとぅしかでぃきんかったんだからよ、試合にじぇんじぇん関係無ぇ所でぃぬ発言でぃは、是非納得さしるべき。すりがプロさいが。野球でぃジンを稼ぐっちゅ~ぬは、そう言うくとぅさいがよ。
例えばよ、「18も1も、最少公倍数は同じです。」とぅかよ、「母音を除いたら、近いです。ぼい~ん!」とぅかよ。不調ぬ原因は、体でぃは無く、チブルだったとぅ、皆が納得するような、タンナファクル~が白くなっちまうような、すんな発言を期待しているさいが。ゆたしく。ヾ(^_^)

|

« 魔球 | トップページ | お守り撲滅運動 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 魔球 | トップページ | お守り撲滅運動 »