« 何て言うかね~? | トップページ | インチキ水素水 »

2016年12月22日 (木)

お守り撲滅運動

恐らくは世界中にあるでぃあろう、厄除けや幸運を招く物だきどぅよ、あんっっっっっにゃぬ、ムルゆくしさいがよ。日本でぃは、「お守り」っちゅ~名前でぃ、暴利を貪ってぃうる詐欺商品さいが。
大体よ、訳の判らん文字が包まれてぃうってぃから、紐だかにゃんだかがついた物を身に着きるくとぅにゆってぃから、自分に都合ぬ悪いくとぅを回避や軽減でぃきたり、都合が良いくとぅがだう来るにゃんっちゅ~くとぅが、ある訳無ぇくとぅは、小学校低学年ぬふふぁでぃむ判るくとぅさいがよ。
何て?霊験新たかってぃ?バカむ休み休み言え!凸(`_';)
え、すんな~だったらばよ、練習むしんとぅ、すぬ「お守り」とぅやらをよ、ジャラジャラ着き腐ってぃから野球ぬ試合に臨み、連戦連勝してみれ~!凸(`_';)甲子園ぬ優勝旗を独占してぃみれ~!凸(`_';)
合格祈願ってぃ?すんにゃ無駄金使ってぃはいけまひぇん。凸(`_';)受験勉強でぃちばってぃうるふふぁに、上等肉でぃむ買ってぃやるべき。
「個人の自由」ってぃ?ま~んてぃプリムヌさいが。そう言うプリムヌた~がよ、くぬ詐欺師連中を調子に乗らしるってぃ言うぬが、何でぃ判らんかね~。(-_-;)
あばっ、だったらよ、100歩譲るさいが。いった~ぬジン、どぅんな~してぃ使おうとぅむ、詐欺師を増長さしてぃむ、目~を瞑るさいが。やしがよ、「交通安全」とぅ称してぃよ、にゃんかよ、車にジャラジャラとぅ「お守り」を着きてぃから、視界を遮り、事故を誘発さしてぃうるくとぅは、じぇっっっっったいに許さんさいがよ。凸(`_';)
やさ、ばんが中学生ぬ頃によ、「お守りを開けて見ると、目が潰れる。」って言うゆくしが広まったさいが。やさ、ばんは、ぴゃ~ぴゃ~とぅ買ってぃから、開いてぃ見たさいがよ。当時、200~300円だった気がしる。大金さいが。o(`_';)結果は当然、みんたま~が潰りる訳無ぇさいがよ。当たり前やじぇ。凸(`_';)なお、中にはよ、だいずいみっちゃな仏像がた~ち入ってぃうったさいが。金色に着色さりてぃうってぃから、座像さいが。やしが、ひょっとぅしるとぅよ、ひな人形を金色に着色したぬかむ知りん。(^_^;)んまぁ、何にせよインチキには変わりは無ぇさいがよ。

|

« 何て言うかね~? | トップページ | インチキ水素水 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 何て言うかね~? | トップページ | インチキ水素水 »