« 黒豆 | トップページ | 新垣結衣 »

2016年12月28日 (水)

クリスマスケーキ

にゃんでぃよ、キリスト教ぬ創設者が生まりたとぅさりる前日に、狂ったぐぁ~ししてぃからケーキ食いまくるぬか、意味くじ判らんさいがよ。まぁ、すぬ日には、バカ高い飲食店でぃ手抜き料理食ってぃから、バカ高い宿泊施設でぃヤリまくるぬが、倭人にとぅってぃは自慢みて~だきどぅよ。まるでぃ、狂想曲が流りゆってぃから、すりに盲目的に従ってぃうるとぅしか思いん愚行さいが。
とぅは言え、にゃんでぃ試験合格や入学ぬ時に、うちなんちゅ~はケーキを食いまくるぬかむ、ばんには理解でぃきんきどぅよ。(^_^;)
わらば~た~に玩具を配るぬは、ばんは否定し無ぇさいが。まぁ、ゆっかぬひ~うゆぅに、ちゃんとぅ感謝しる対象とぅにゃる人間が実在した方が良いとぅは思うきどぅよ。少子化が進み、甘やかさりてぃ育ち腐ってぃうる、倭人ぬやなわらば~た~は、玩具をもらってぃむ、別段喜ばんかむ知りんきどぅよ。
ひょっとぅしたら、12月24日ぬ夜に、ばんぬ用意しゆった靴下を履いた姉ぇ姉ぇがうったらばよ、贈り物とぅしてぃばんみかして良いんかね~?\(^◇^)/

|

« 黒豆 | トップページ | 新垣結衣 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 黒豆 | トップページ | 新垣結衣 »