« 浦添濁音問題 | トップページ | 腐った愛称は辞めれ!凸(`_';) »

2016年12月13日 (火)

腐れ司法

何が三権分立か~。結局よ、日本はアメリカ~ぬ傀儡国だからよ、宗主国にひたすら恭順を示す必要があるさいがよ。して、すぬしわ寄せをよ、有力政治家を排出していない所に押しつきるってい言う訳さいが。
すくまでぃは、見え見えだったさいがよ。やしがよ、最高裁判所、いや、司法っちゅ~所はよ、すんなくすた~ぬ圧力には屈しん所だとぅ思ってぃうったんだきどぅよ、まぁ、妄想だったさいが。結局、70年前に、財産を確保さりた百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔ぬ尻拭いをくりからむしんとぅいかんってぃくとぅさいが。して、すぬ尻拭いはよ、何でぃか知らんきどぅよ、70年前に時間稼ぎぬ捨て石にさりた、沖縄が、うちなんちゅ~がせしらりるとぅ言うくとぅさいが。
何が民主主義か~。ちゃんちゃらうむっしさいがよ。
訳ぬ判らん遊園地むよ、ゆくしぬくしにチラつかしるだきチラつかしてぃ、とぅっとぅとぅひんぎり腐ってぃからよ。
やしがよ、すんな政府を政治家を選んだぬは、紛りむ無ぇ、プリムヌ倭人た~さいが。プリムヌに着る薬は無ぇとぅは、良くむ言いゆったむんさいがよ。はっはっは。んまぁ、せいぜい、質ぬ悪い、やな~学芸会並ぬ歌でぃむ聞いてぃ、涙だだだだしてぃうりば良いさいが。ばんたがうちなんちゅ~は、島歌やあやぐでぃ、本当ぬ芸能に勤しむからよ。

|

« 浦添濁音問題 | トップページ | 腐った愛称は辞めれ!凸(`_';) »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 浦添濁音問題 | トップページ | 腐った愛称は辞めれ!凸(`_';) »