« イヴ | トップページ | 美人局 »

2016年12月25日 (日)

北部のアメリカ軍基地

全くよ、盗んだ物は、返すぬが当たり前さいがよ。量販店でぃ万引きしてぃから見つかってぃよ、「返せ。」とぅ言わりてぃ返したら、褒みらりるんか?全く倭人ぬ理論は、狂気に満ちてぃうるさいがよ。
更によ、盗んだ物を返してぃから、ハイ終わりってぃよ、すんなくとぅにはにゃらんさいが。盗んだ者、すりを見て見ぬ振り、いや、容認した者。すりら全てぬ人間は、すぬ罪を償わんとぅいかんさいが。常識でぃす。んまぁ、倭人には一般常識が欠如してぃうるからよ、通じんだろうきどぅよ。
翁長知事む、客寄せパンダににゃらんすぬ姿勢は、立派さいが。(^_^)いった~倭人は、アメリカ~ぬ奴隷、いや、家畜だきどぅよ、ばんたがうちなんちゅ~は違うさいが。いった~倭人ぬ奴隷でぃむ、アメリカ~ぬ奴隷でぃむ無ぇさいがよ。
「軍用地が変換されて嬉しいですか?」とぅ聞かりるとぅ、ばんはよ、「嬉しくも悲しくもありません。当たり前のことですから。ただ、これほどまでに時間を要したことには、憤りを感じます。」ってぃ答えるさいが。まぁ、倭人には判らん感覚だろうきどぅよ。
せいぜい、アメリカ~に餌もらってぃから、尻尾振ってぃ懐いちょり。

|

« イヴ | トップページ | 美人局 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« イヴ | トップページ | 美人局 »